شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

بيشترين سهم بازار برای کدام شرکت خودرو است؟

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 337323
با توليد ۲۰۳ هزار و ۵۷۶ دستگاه انواع خودروي سواري از ابتداي سال جاري تا پايان آذر در ايران خودرو، آمار توليد اين شركت پس از ۱۵ ماه از ساير رقبا بيش تر شد.
به گزارش جهان به نقل از موج، توليد ايران خودرو از نيمه دوم سال گذشته رو به كاهش نهاد و از رقبا عقب افتاد؛ اين عقب افتادگي تا پايان آبان امسال نيز ادامه پيدا كرد، اما؛ با جهش توليد ايران خودرو در مهر تا آذر، نه تنها اين فاصله جبران شد، بلكه توليد تجمعي ايران خودرو در مجموع از رقبا فراتر رفت.

توليد ايران خودرو در فروردين امسال شش هزار و ۱۰۲ دستگاه خودروي سواري بوده است. توليد تجمعي ايران خودرو در ارديبهشت به ۲۰ هزار و ۴۶۳ دستگاه و تا پايان خرداد اين شركت ۳۸ هزار و ۲۸ دستگاه خودروي سواري توليد كرد.

همچنين توليد تجمعي ايران خودرو از آغاز سال تا پايان تير امسال ۵۷ هزار و ۹۵۷ دستگاه بوده است. سهم توليد ايران خودرو در پايان مرداد به ۷۷ هزار و ۸۳۰ دستگاه رسيد و تا پايان شهريور نيز ايران خودرو۱۰۸ هزار و ۲۵۷ دستگاه خودروي سواري توليد كرد.

تا پايان مهر امسال ايران خودرو ۱۳۸ هزار و ۶۶۱ دستگاه و تا پايان آبان ۱۶۷ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودروي سواري توسط ايران خودرو توليد شده است.

اما جهش توليد از مهر تا آذر در ايران خودرو موجب شد تا پايان آذر آمار توليد تجمعي اين شركت به ۲۰۳ هزار و ۵۷۶ دستگاه برسد و از ساير رقبا افزون شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *