جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

متروی اصفهان مشکل مالی ندارد

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب: 336781
شهردار اصفهان گفت: برخلاف تصور بسیاری از افراد مشکل اصلی مترو، اعتبار نیست بلکه عدم مدیریت واحد و عدم توانایی در وارد کردن واگن‌ها مشکل اساسی عدم راه‌اندازی متروی اصفهان است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید مرتضی سقائیان نژاد صبح شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طی ۱۰ سال گذشته تمام تصمیم‌گیری‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای اعتلای شهر بوده است، اظهار داشت: البته امکان دارد خطاهایی نیز صورت گرفته باشد چرا که ما انسانیم و نیاز است که همه همدیگر را درک کنیم.

وی در ادامه و در پاسخ به اظهارات یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر عدم همکاری مناسب خدمات شهرداری اصفهان در روزهای یخبندان نیز بیان داشت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از وضعيت آب و هوا قبل از بارش برف تمام امكانات لازم از قبيل ماشين آلات سبك و سنگين و نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش قرار داشتند.

شهردار اصفهان ادامه داد: روز بعد از بارش برف ۲هزار و ۳۰۰ نیروی خدماتی برف های معابر را به سمت رفیوژهای فضای سبز هدایت کردند.

وی در ادامه در خصوص عدم راه‌اندازی مترو اصفهان نیز گفت: برخلاف تصور بسیاری از افراد مشکل اصلی مترو اعتبار نیست بلکه عدم مدیریت واحد و عدم توانایی در وارد کردن واگن‌ها مشکل اساسی عدم راه‌اندازی متروی اصفهان است.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه تهیه واگن های قطار شهری بر عهده شرکت مادر خصصی است، اظهار داشت: بیش از ۵ سال است که نتوانسته‌اند واگن‌ها را تهیه کنند و این در حالی است که ۱۰ ایستگاه فاز اول مترو به دلیل نداشتن واگن بسته است.

وی در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان جهان نمای اصفهان نیز بیان داشت: فاز چهارم شامل قسمت بیرونی ساختمان جهان نما در مالکیت شرکت‌های تعاونی ناجا قرار داده شده است که ما در حال مذاکره با آنها هستیم تا این قسمت راه‌اندازی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *