شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲

حسابمان را زودتر از دولت روحانی جدا کنیم

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 336663
عنصر خاکستری اصلاحات گفته است: ما باید خیلی زود حسابمان را از دولت روحانی جدا کنیم تا ناکارآمدی و مشکلات این دولت گریبانگیرمان نشود.
به گزارش جهان، در ارزیابی اصلاح طلبان از نشست هفته گذشته احزاب در وزارت کشور، گفته شده است که ما هیزم آتشی شدیم که سود آن را دیگران بردند. نظام نگاه خود را با عدم دعوت از چهره هایی چون خاتمی و خوئینی ها به ما تحمیل کرد، ضمن آنکه احزاب منحله ای چون مشارکت و سازمان مجاهدین نیز جایگاهی نداشتند. احزاب اصلاح طلب با حضور خود، به این نشست مشروعیت دادند و ما در این نشست چیزی کاسب نشدیم.

مشرق همچنین در خبر دیگری افزود: عنصر خاکستری اصلاحات بر خلاف محمد خاتمی که معتقد است تعدد لیست اصلاح طلبان با جریان اعتدال باعث شکست هر دو لیست می شود، در پاسخ به خاتمی گفته ما نباید اشتباه اصولگرایان را نسبت به احمدی نژاد تکرار کنیم. آنها خیلی دیر حساب خود را از احمدی نژاد جدا کردند و در نتیجه ناکارآمدی های احمدی نژاد به حساب آنان واریز شد. ما باید خیلی زود حسابمان را از دولت روحانی جدا کنیم تا ناکارآمدی و مشکلات این دولت گریبانگیرمان نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *