شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

روحانی‌به‌نشست مجمع‌جهانی‌اقتصادمی‌رود

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 336566
برگزار کنندگان نشست مجمع جهانی اقتصاد در شهر داووس سوییس از شرکت حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در این نشست خبر می دهند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: سازمان دهندگان نشست امسال مجمع جهانی اقتصاد که قرار است طی ماه جاری در شهر داووس سوییس برگزار شود در حالی از شرکت حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این نشست خبر داده اند که قرار است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این اجلاس شرکت کند.

بر اساس این گزارش یکی از مقام های اجرایی اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس که خواست نامش فاش نشود گفت، شرکت رئیس جمهور ایران و نخست وزیر اسرائیل در نشست امسال مجمع جهانی اقتصاد تایید شده است. فهرست نهایی میهمانان اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس قرار است ۱۵ ژانویه منتشر شود.

هنوز مشخص نیست آیا رئیس جمهور ایران و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گردهمایی این مجمع که قرار است طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ ژانویه برگزار شود، حضور خواهند یافت یا خیر. هزاران نفر شامل سیاستمداران، ثروتمندان، استادان دانشگاه و فعالان اقتصادی و سیاسی در نشست امسال مجمع جهانی اقتصاد شرکت خواهند کرد.

این نخستین اجلاس مجمع جهانی اقتصاد است که پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران در ژوئن گذشته برگزار می شود. برگزاری این نشست در شرایطی است که قرار است کنفرانس ژنو ۲ نیز با هدف بررسی راهکارهای پایان دادن به بحران داخلی سوریه در شهر ژنو برگزار شود. ایران برای شرکت در این کنفرانس دعوت نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *