يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پایتخت دوباره بارانی می‌شود

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 336467
مدیرکل هشدار سریع و پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش باران به صورت پراکنده از اوایل امشب در پایتخت خبر داد و گفت: دمای تهران به ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، احد وظیفه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب بارش برف و باران در کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تا ۲۴ ساعت آینده ضمن تشدید بارش‌ها در مناطق مذکور، فعالیت این سامانه جنوب و دامنه‌های مرکزی و مرکز کشور و با شدت کمتر شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و شرق کشور را فرا خواهد گرفت؛ در این مدت دمای هوا در سواحل به طور قابل توجه‌ای افزایش می‌یابد. در برخی مناطق سواحل غربی خزر نیز ورزش باد را شاهد خواهیم بود.

وظیفه گفت: از اواخر وقت شنبه ابتدا در شمال غرب و غرب و اواخر یکشنبه در تمام نیمه غربی از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود؛ در یکشنبه در جنوب و نوار شرقی بارش باران فعال و از اواخر وقت آن روز از مرز‌های شرقی خارج می‌شود.

مدیرکل هشدار سریع و پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه یکشنبه در نوار غربی به طور محسوس شاهد کاهش دما خواهیم بود، افزود: طی امروز و فردا نیز سواحل مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز هوای پایتخت نیمه ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و اوایل شب بارش باران به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود و دمای تهران فردا به ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید. این بارش‌ها به صورت باران و برف برای آبعلی و فیروزکوه نیز تا فردا ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *