جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

اعلام اولویت ۱ تا ۳۶۰ برای مرحله دوم عمره

پروازهای عمره به حالت عادی بازگشت
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 336444
معاون حج وعمره سازمان حج و زیارت از اعلام مجدد اولویت ۱ تا ۳۶۰ برای ثبت نام درکاروانهای مرحله دوم عمره مفرده خبر داد و گفت: تاخیرهای ناشی از تغییرات جوی پروازهای عمره برطرف و در حال حاضر به جز استان یزد مابقی پروازها به حالت عادی بازگشته است.
به گزارش جهان، ناصر خدرنژاد در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: ثبت نام مرحله دوم اعزام به عمره مفرده سال جاری از دوم بهمن ماه آغاز می شود و در این مرحله ابتدا اولویتهای تا ۳۶۰ برای ثبت نام در کاروان فراخوانده می شوند و سپس در صورت عدم تکمیل ظرفیتها اولیتهای بعدی نیز اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز اعزامهای مرحله اول تا کنون ۵۵ هزار زائر به سرزمین وحی مشرف شده اند،گفت: اعزامهای مرحله دوم از ۸ فروردین سال آینده آغاز می شود و در مجموع حدود ۸۵۰ هزار نفر اعزام خواهند شد.

معاون حج وعمره سازمان حج و زیارت در مورد تاخیرهای ناشی از شرایط جوی تاکید کرد: بدلیل ورود موج هوای سرد برخی از پرواز های شرق کشور با مشکلات و تاخیرهایی مواجه شد که خوشبختانه در حال حاضر این مشکل در تمامی استانها به جز یزد برطرف شده است .

خدر نژاد همچنین به انجام قرعه کشی برای اعزام ۴ هزار زوج جوان به عمره مفرده اشاره کرد و گفت: اولویت اول ما برای اعزام ، زوج های جوانی هستند که هردو نفر فیش ثبت نام دارند، اولویت دوم زوج هایی که فقط یکی از زوجین فیش دارند و اولویت سوم زوج هایی هستند که فیش ثبت نام ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *