جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

خطيبي:از تراکتورسازي به من پیشنهادی نشده!

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 336194
مربي سابق گسترش فولاد با بيان اينکه تيم‌هاي تبريزي به دليل برخي حواشي نمي‌توانند به روند خوبشان در نيم‌فصل دوم ادامه دهند، مي‌گويد ترجيح مي‌دهد کار مربيگري را در شهرش ادامه دهد.
خطيبي:از تراکتورسازي به من پیشنهادی نشده!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رسول خطيبي درباره اينکه گفته مي‌شود او احتمالا به پاس همدان مي پيوندد، گفت: واقعيتش اين است که من سه چهار پيشنهاد در حال حاضر دارم که يکي از آنها تيمي ليگ برتري است اما مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم. در اين ميان تنها بحث پاس همدان رسانه‌اي شده و بايد ديد چه اتفاقي مي‌افتد. در نيم‌فصل اول هم پيشنهادهاي ليگ برتري داشتم اما به خاطر گسترش فولاد آنها را رد کردم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که تحليلش از وضعيت فوتبال تبريز و تراکتورسازي به دليل حضور چندين ساله‌اش در اين شهر چيست، بيان کرد: اگر دقت کنيد سه، چهار فصل است که شرايط تيم‌هاي تبريزي در ابتداي فصل خوب است اما در نيم‌فصل دوم شرايطي پيش مي‌آيد که نمي‌توانند اين روند خوب را ادامه دهند. متاسفانه تيم‌هاي تبريزي به حاشيه مي‌روند و مي‌بينيد که وقتي تراکتورسازي در صدر جدول حضور داشت هم حاشيه‌هايي را ايجاد کرده و به تيم ضربه زدند.

اين در حالي است که براي موفقيت بايد با آرامش کار کرد. با مصاحبه‌هاي زيادي که انجام مي‌دهيم شايد کمي مقصر باشيم و در نهايت اين وضعيت به ضرر ما مي‌شود.

مربي سابق گسترش فولاد در پاسخ به اين سوال که آيا اعتقاد دارد که عده‌اي به عمد تيم‌هاي تبريزي را به حاشيه مي‌برند، افزود: اگر به عمد به حاشيه مي‌برند، بايد مواظب باشيم که اين اتفاق نيفتد و اگر هم سهوا اين اتفاق رخ مي‌دهد بايد باتجربه‌تر عمل کنيم تا دچار مشکل نشويم.

او در پاسخ به اين سوال که آينده گسترش فولاد و تراکتورسازي را در اين فصل چگونه ارزيابي مي‌کند، عنوان کرد: در گسترش فولاد تيمي را بستم که به آن اعتقاد زيادي دارم. با احترام به تمام مربيان ليگ برتري اعتقاد دارم اين تيم‌ مي‌تواند در بين ۱۰ تيم برتر ليگ قرار گيرد اما درباره تراکتورسازي فکر مي‌کنم اگر دو بازي پياپي پيروز شوند، مي‌توانند حواشي را دور کنند. آنها قابليت بهتر شدن را دارند. فاصله تيم‌ها در ليگ برتر کم است و مي‌توان با دو پيروزي به صدر جدول رسيد. تراکتورسازي با برخي صدرنشينان مثل استقلال و فولاد بازي رو در رو دارد و مي تواند با موفقيت در آن بازي‌ها جايگاه بهتري کسب کند.

خطيبي در پاسخ به اين سوال که آيا قبول دارد نقاط مبهم زيادي در جدايي‌اش از گسترش فولاد وجود دارد و جدايي او از اين تيم تبريزي کمي دور از ذهن بود، گفت: به هرحال هيچکس باور نمي‌کرد که در نهايت من از گسترش فولاد به اين راحتي جدا شوم اما برخي اوقات ايجاد يک شوک مثبت در تيم مفيد است. مدت‌هاست که مصاحبه‌اي انجام نداده‌ام؛ چرا که مي‌خواهم گسترش فولاد در آرامش باشد. به تيم‌هاي شهرم هميشه تعصب دارم و مي‌خواهم هميشه به آنها کمک کنم.

سرمربي سابق گسترش فولاد در پايان و در پاسخ به سوالي مبني بر اين که آيا از تراکتورسازي پيشنهادي دريافت کرده است يا خير، اظهار کرد: از اين تيم پيشنهادي دريافت نکرده‌ام. با اين حال همانطور که گفتم به شهرم تعصب دارم و فعلا مي‌خواهم مدتي استراحت کنم و ترجيح مي‌دهم اگر قرار باشد باز هم کار کنم، به يکي از تيم‌هاي شهرم، تبريز کمک کنم. تراکتوري‌ها هم هروقت احساس کردند که مي‌توانم به آنها کمک کنم و اين مسئله را به من بگويند، من آماده خدمت کردن به تبريز هستم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *