جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱

سريال‌هاي ايراني و خيابان‌هاي خلوت تركيه

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 335605
رئیس تلویزیون ترکیه گفته بود؛ هرگاه یکی از سریال‌های ایرانی را از تلویزیون پخش می‌کنیم، خیابان‌های شهرهایمان خلوت می‌شود.
به گزارش جهان،‌ معاون سيمای رسانه ملی در مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: رئيس تلويزيون تركيه در ملاقات با رئيس صدا و سيمای جمهوري اسلامي ايران گفته بود وقتي سريال‌هاي ايرانی را در تلويزيون تركيه پخش مي‌كنيم خيابان‌هاي شهر خلوت مي‌شوند‌؛ اين را يادآور شدم تا بگويم گاهي از اهميت داشته‌هايمان غافل مي‌شويم. به خصوص كه ائتلاف بزرگي از بنگاه‌هاي امپراطوري رسانه‌اي كه جهان غرب به دنبال آن است وجود دارد.

علی دارابی افزود: امروز كه ۱۴۵ شبكه فارسي‌زبان در شبكه‌هاي ماهواره‌اي فعاليت مي‌كنند قبل از هر چيز به خاطر اين است كه هنرمندان و توليدكنندگان ايراني اثرگذار بوده‌اند؛‌ قطع ۷۱ بار شبكه‌هاي ماهواره‌اي ايران چه معنا و مفهومي غير از اين مي‌تواند داشته باشد؟

وی همچنین با انتقاد از عدم بودجه‌رسانی به صداوسیما گفت: هم اکنون دو سال است که ردیف بودجه عمرانی صدا و سیما صفر بوده است.

وی ادامه داد: سازمان صدا و سیما بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد در حالی که هم اکنون هزار میلیارد تومان بودجه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا ها آخه "کلید اسرار" هم سریاله ؟!