پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۶
۲۹

پاسخ دادستان تهران به ادعای مطهری/ رحیمی با وثیقه آزاد است

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 335334
دادستان تهران با اشاره به انجام تحقیقات از محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری سابق از اخذ وثیقه از این فرد خبر داد.
پاسخ دادستان تهران به ادعای مطهری/ رحیمی با وثیقه آزاد است
به گزارش جهان به نقل از فارس، همزمان با رسیدگی به پرونده اختلاس از بیمه ایران و استانداری تهران نام معاون اول رئیس جمهوری سابق بر سر زبان‌ها افتاد.

بسیاری از متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران در حین برگزاری دادگاه اسم این فرد را به زبان آورده و اقدامات مجرمانه‌ای را به این فرد نسبت دادند.

در این رهگذر بارها از دادستان عمومی و انقلاب تهران و همچنین دادستان کل کشور درباره سرنوشت رسیدگی به پرونده محمدرضا رحیمی سوال پرسیده شد.

مسئولان در پاسخ به این سوالات خبر از در جریان بودن این پرونده می‌دادند اما هیچ‌کدام اطلاع روشنی از روند رسیدگی در اختیار رسانه‌ها قرار ندادند.

تا اینکه امروز عصر عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه‌ای که در آن مواردی از اظهارات مجرمانه علی مطهری را منعکس کرده بود آخرین وضعیت پرونده محمد رضا رحیمی را تشریح کرد.

در این اطلاعیه دادستان تهران می‌نویسد: هم‌چنین ادعای وی(علی مطهری) مبنی بر این‌ که «قوه قضاییه ما پس از گذشت بیش از چهار سال هنوز نتوانسته تکلیف معاون اول رییس جمهور سابق را در پرونده‌ بیمه ایران مشخص کند»، مبتنی بر کذب است.

جعفری دولت آبادی ادامه می‌دهد: زیرا از آقای رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر این فرد با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اقای علی مطهری
مگه قوه قضاییه تکلیف فرزندان هاشمی رو مشخص کرده است؟
Iran, Islamic Republic of
اگر مطهری صحبت نمی کرد حالا هم نمی گفتند که وضعیت رحیمی چگونه است
سینا
Iran, Islamic Republic of
بحث اینه که قوه قضائیه داره کارش رو انجام می ده و چو ن این شخص شخص عادی نیست و نباید قبل از اثبات جرم قضیه زیاد باز بشه به چند دلیل یکی بحث فشارها است دیگری بحث معروف بودن ایشون هست و ابروی ایشون و ...
علی مطهری متاسفانه .... پشت زبونشه
مشکل ما همینه که همه مجرمان دانه درشت افراد خاصی هستند.
اگر عادی بودن که تا حالا اعدام شده بودند.....
منصور
با این موضع گیری دادستانی .مطهری هم قهرمان ملی شد؟!!
United States
آقای رحیمی دیگه خط قرمز نیستن باید جواب بده
امين
ما هم مي گيم علاوه بر رحيمي برخي افراد ديگر مثل مهدي خان هم خط قرمز نيستند.
میثم
اگر قوه قضاییه کشورمان بدور از هر گونه سیاسی کاری هر کس از مقامات و فرزندان آنها خلافی می کرد ، برخورد می کرد ، امروز ملت ....
چرا روی مثبت یا منفی میزنیم تا رای بدیم 6 تا میره بالا یهووووو!....
دلسوز
خیلی ببخشید وثیقه برای رحیمی بعد از سخنان شجاعانه آقای مطهری بوده است اینهم از اون کارهاست که همه می دانند راست میگی این پیام رو پخش کن
بله وثیقه دارند جناب رحیمی ولی اعتبارش تا آخر عمرشان پابرجاست
Sweden
.... اگر واقعا اراده اي محكم براي حل و فصل پرونده رحيمي باشه خيلي سريع اقدام ميشد و يه ماهه حل ميشد ، پس با اين توجيهات...
علی
France
اگر اینطور است که می فرمایند چرا تا بحال در این مورد دستگاه قضائی اطلاع رسانی نکرده است ؟
هر وقت وضعیت سران فتنه و فرزندان هاشمی روشن شد وضعیت رحیمی هم روشن خواهد شد. مطهری خودت را نکش. نوبت به نوبت
چرا نوبتی؟ همه با هم.... مگه از محاکمه رحیمی می ترسید؟ .... ترس ندارد، نهایتش این است که خیلی حقایق آشکار می شود که برای مملکت منشأ خیر خواهد شد.
این قضیه رسیدگی به دارائیهای افراد مهم همه چیز را حل میکند.تنها اکتفا کردن به گفته های چند نفر که خودشان متهم هستندکه دلیل نیست.در کار ما ناظرها هر موقع برای اسناد مالی دست ساز و جعلی همکاری نمی کنند هزارتا بهتان بهشون میبندند.اگر مدارک را امضا کنی ، میگن پول گرفته امضا میکنه و اگه امضا نکنی باز میگن پول خواسته ندادیم داره حالگیری میکنه.پس باید دید واقعیت چیه؟
حرف آقای مطهری ...درست است ...
....
United States
چرا بيانيه دادستاني رو كامل منتشر نكردين؟
مجید مجد
به نظر من قانون باید برای همه و به طور یکسان اجرا بشه.همونطور که برای افراد عادی اجرا می شه باید برای برخی مسئولین سابق و اسبق که انتظارات از آنها بیشتر است هم اجرا بشه حتی دقیق تر....
Iran, Islamic Republic of
درود بردکترمطهری باد که حقیقت خواه است .
Iran, Islamic Republic of
...چرارحیمی معاون اول دولت سابق ، همیشه به قید وثیقه .. آزد است ؟؟ چراوزرایی که ازبابک زنجانی حمایت کامل کرده بودند ، آزاد هستند ؟ چ...
Iran, Islamic Republic of
.... ولی باید بدانند که دکترمطهری زبان گویای ملت ایران است .
Iran, Islamic Republic of
یکی هم مثل بابک زنجانی برای رحیمی پیدا کنید همانطور که برای مرتضوی پیدا کردید
مجید مجد
United States
ظاهرا این وثیقه مربوط به پرونده دیگری است
سعیدی و فرجی
Iran, Islamic Republic of
ما حمایت خود را از رحیمی اخت...ر اعلام میداریم.
رسول مشهدی
ظاهرن وکیل ایشان اظهار نظر فرموده اند که قرار وثیقه مربوط به پرونده بیمه نیست.وایشان در پرونده بیمه در مضان اتهام نیستند.
هدف كاسبين فتنه سر پوش گذاشتن به تخلفات گسترده انتخابات در سال 1388 نيست
.....
Iran, Islamic Republic of
4سال بعد. درحال بررسی موضوع هستیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
هر وقت تکلیف کسانی که خون مردم رو در فتنه 88 ریختند مشخص شد هر وقت تکلیف اقازادهای فراری که جدیدا برگشتن و راست راست دارن می گردند مشخص شد هر وقت تکلیف اختلاص کنندهای 3ملیاردی و امثاله مشخص شد . هر وقت تکلیف قراردادهای استسماری مثل کرسنت و ...مشخص شد و هر وقت یکبار فقط یکبار یک مسول کشورمون مثل اون وزیر کشور بی دین و ایمان ژاپن که وقتی فهمید پسرش در معرض اتهام ثابت نشده فساد قرار داره فرداش استعفا داد تا مسولیت فعلیش اهرمی به نفع پسرش نباشه و قوه قضاییشون بتونه با خیال راحت به موضوع رسیدگی کنند .اون وقت میتونیم توقع داشته باشیم که به این مسایل فسادسریع برخورد شه و تا زمانی که باند و باند بازی و گروه و جناح بازی تواین کشور حاکم باشه همینی که هست . اللهم عجل لولیک فرج