پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

انتصابات جدید درسازمان فرهنگی-هنری

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 335306
طی احکام جداگانه ای از سوی حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد مهدی بابایی به سمت معاون اداری و مالی، سیدصادق پژمان به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه و دکتر سید مجید حسینی به عنوان مدیر عامل موسسه نشرشهر منصوب شدند.
به گزارش جهان، محمد مهدی بابایی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه تهران است. وی از سال ۹۰ تاکنون معاون برنامه ریزی و توسعهء شهری منطقهء شش شهرداری تهران و پیش از آن رییس گروه برنامه ریزی و آموزش شوراها و شهرداری های کل کشور بوده است.

از جمله سوابق سید صادق پژمان نیز که از بهمن ماه ۹۱ سرپرستی معاونت اداری مالی این سازمان را به عهده داشته، می توان به مدیر کلی روابط عمومی و اموربین الملل سازمان و مدیریت فرهنگسرای رسانه اشاره کرد.

همچنین دکتر سید مجید حسینی که جایگزین دکتر امیرمسعود شهرام نیا شده است، دانش آموختهء دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی همین دانشگاه است. وی در دوران دانشجویی، موسس مرکز کانونهای فرهنگ و اندیشه(کفا) و پس از آن مدیر عامل گروه مجلات همشهری بوده است و مدیر مسولی ۲۲ نشریه از جمله همشهری جوان، سینما ۲۴ ، الف و دانستنیها را در کارنامه دارد.از دکتر حسینی می توان به کتابهای «اعترافات شهر خدا» و « سفرنامهء هاروارد مک دونالد» اشاره کرد.

گفتنی است سید مسعود شهرام نیا، مدیر عامل سابق موسسه نشر شهر نیز طی حکم جداگانه ای به عنوان مشاور رییس سازمان در حوزه کتاب و کتابخوانی منصوب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *