چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۸
۳

شریعتمداری متن سخنان روحانی را نوشت!/ شکست تبریک به اوباما

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 335137
پس از آن که توقعات حامیان خود را برای رفع حصر بالا بردیم و موفقیتی نداشتیم باید تحرک و فشار بیشتری را تدارک ببینیم تا حامیان خود را ناامید نکرده باشیم.
شریعتمداری متن سخنان روحانی را نوشت!/ شکست تبریک به اوباما
به گزارش جهان، برخی چهره های واداده سیاسی و رسانه ای در روزهای گذشته تلاش داشتند به مناسبت آغاز سال میلادی و جشن های کریسمس، فضایی رسانه ای برای ارسال پیام تبریک روحانی به اوباما تدارک ببینند که این پروژه رسانه ای با بی توجهی و عدم اقبال رئیس جمهور ناکام ماند. روحانی سال نو میلادی را به پوتین تبریک گفت.

در همین حال مشرف هم نوشت،‌در جلسه رسانه های اصلاح طلب که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد، حاضران در جلسه به شدت نسبت به مواضع رئیس جمهور درباره حماسه 9 دی اعتراض کردند. برخی مدیران به کنایه می گفتند انگار متن سخنان آقای روحانی توسط حسین شریعتمداری و یا سعید جلیلی نوشته شده بود.

یکی از حاضران در جلسه در پاسخ به این اعتراض ها گفته است:" شما فراموش کرده اید که روحانی در حاکمیت است و بیشترین حمایت از وی را تاکنون جریان رهبری و ارکان نظام و نیروهای انقلاب از او داشته اند. وی نه اعتقاد دارد و نه بنا دارد با حاکمیت درگیر شود." در روزهای اخیر جریان فتنه حملات سنگینی را علیه رئیس جمهور تدارک دیده اند. صادق زیبا کلام هم در نامه ای و در واکنش به مواضع روحانی با لحنی توهین آمیز نوشت: "حضرتعالى ناگریزانه و ناگزیر می‌بایست محض خالی نبودن عریضه هم که شده نظرى اظهار کنید."

پس از این ناکامی ها، در جلسات اخیر اصلاح طلبان مقرر شده است که دور تازه ای از فعال کردن خانواده زندانیان فتنه 88 را کلید بزنند. بر اساس این طرح مقرر شده است نامه ها و مصاحبه های منتسب به آنان تنظیم و در فضای رسانه های داخلی و خارجی با هدف فشارهای حقوق بشری منتشر شود.در این جلسه گفته شده پس از آن که توقعات حامیان خود را برای رفع حصر بالا بردیم و موفقیتی نداشتیم باید تحرک و فشار بیشتری را تدارک ببینیم تا حامیان خود را ناامید نکرده باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آخرش ما از کار شما سردر نیاوردیم
...
امين
من طرفدار رئيس جمهور نيستم ولي گويا ايشون درك كرده كه هر چقدر بخواد به سمت اصلاح طلبان تندر رو بره نا رضايتي مردم و مجلس بيشتر شده و 4 سال ناموفقي را طي خواهد كرد پس دوري از اين موضوع را پيش گرفته كه خوبه.
برید آب بریزید همون جایی که می سوزه