پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

تقدیر جبهه پیروان از صداوسیما

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 334954
نایب رئیس جبهه پیروان با بیان اینکه برخی فتنه‌گران طلبکار شده و فتنه را سوءتفاهم می‌دانند و حتی مدعی‌اند نظام را عفو کرده‌اند(!) گفت: بنابراین اقدام صدا و سیما در بازخوانی حماسه ۹ دی کار بسیار باارزشی بود.
به گزارش جهان، محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره عملکرد رسانه ملی در پوشش یوم‌الله ۹دی اظهار داشت: هرگاه اتفاقی رخ می‌دهد، ۲ دیدگاه درباره آن وجود دارد؛ برخی به دنبال پاک کردن آن واقعه از اذهان عمومی هستند و برخی نیز تلاش دارند آن را به عنوان یک تجربه و دیدگاه روشن برای مردم در حال و آینده تبیین کنند.

کوهکن با بیان اینکه بازخوانی فتنه سال ۸۸ که به راهپیمایی عظیم مردم در ۹ دی منجر شد به بصیرت و آگاهی مردم منتهی می‌شود، تصریح کرد: کار صداسیما در پوشش حماسه ۹ دی کاملاً روشنگرانه بود، چرا که در حال حاضر برخی فتنه گران طلبکار شده و فتنه را سوتفاهم می‌دانند و حتی مدعی‌اند که نظام را عفو کرده‌اند!

نایب رئیس جبهه پیروان با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای فتنه ۸۸ که با حمایت‌های داخلی راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: افراد ساده در فتنه ۸۸ با سکوت خود این فتنه را همراهی کردند از این رو اقدام صداسیما در بازخوانی حماسه ۹دی کار بسیار با ارزشی است.

وی به نتایج این اقدام مثبت صداسیما در آگاهی‌بخشی به مردم پرداخت و گفت: کمترین اثر این پوشش و بازخوانی یوم‌الله ۹ دی این است که به مردم معیار می‌دهد تا در حوادث پیش‌رو بتوانند درست عمل کرده و اغوا نشوند.

کوهکن با یادآوری این نکته که در تاریخ ۱۰۰ سال اخیر هرکجا استبداد و استکبار توانسته‌ ذهن مردم را از یک حادثه مهم منحرف کند، موفق بوده است، متذکر شد: بنابراین می‌توان اقدام اخیر رسانه ملی را یک مقابله با تحرکات دشمن دانست.

این فعال اصولگرا در خصوص رویکرد صداسیما و فرصت‌دهی به دولت برای ارائه گزارش عملکرد وزرا در ۳ ماه گذشته، گفت: این اقدام رسانه ملی را نیز مثبت می‌دانم اما تنها نکته‌ای که بر روی آن تاکید داریم این است که فقط باید توجه کنیم که این موضوع یک طرفه نشود و مردم نیز از این فرصت برخوردار شوند که عملکرد وزرا را نقد کنند و پاسخ بگیرند چراکه این به تنویر افکار عمومی منجر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *