دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۴

تعبیر آیت‌الله جنتی از سنگینی جرم سران‌فتنه

جرم زندانیان فتنه هزاران بار سنگین‌تر از سارقان مسلح و متجاوزان به عنف است
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 334827
دبیر شورای نگهبان به زمزمه آزادی زندانیان فتنه اشاره کرد و گفت: جرم زندانیان فتنه هزاران بار از سارقان مسلح و متجاوزان به عنف سنگین‌تر است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله احمد جنتی عصر امروز در جمع ناظران شورای نگهبان گیلان اظهار کرد: مردم ایران بیش از ۳۰ سال شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند و این شعار شامل افرادی که وصل به آمریکا هستند، می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که آمریکا از آنها حمایت می‌کند باید خجالت بکشند، افزود: فتنه‌گران برای نخستین بار در طول انقلاب اسلامی آرای مردم را زیر سئوال بردند و به جای اینکه اجازه دهند مردم جشن بگیرند، گفتند که آرا باید باطل شود.

جنتی ناظران شورای نگهبان را از بدنه مردم دانست و تصریح کرد: تمام کاندیداها در کنار صندوق آرا نمایندگانی داشتند و آنها نیز بر روند برگزاری انتخابات نظارت کردند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید براینکه هیچ انسان عاقلی تقلب در انتخابات را قبول نمی‌کند، خاطرنشان کرد: سران فتنه مردم را به خیابان‌ها کشیدند و با افراد ضد نظام مانند بهائیان، کمونیست‌ها، سوسیالیست‌ها و ... که اسلام را قبول نداشتند همراه شدند.

وی به روزه‌خواری علنی فتنه‌گران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: شعار نه غزه، نه لبنان نشانه دوستی با تلاویو است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران حمایت کردند.

جنتی با قدردانی از صدا و سیما در مستندسازی رفتار فتنه‌گران، بیان کرد: فتنه‌گران در روز عاشورا در خیابان‌ها ‌رقصیدند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به زمزمه آزادی زندانیان فتنه‌گر، اظهار کرد: جرم زندانیان فتنه‌گر از هزاران بار از سارقان مسلح و متجاوزان به عنف بیشتر است و این امر شبهه ندارد.

جنتی ناظران شورای نگهبان را مدافعان نظام و اسلام خواند و تصریح کرد: ناظران شورای نگهبان باید مسائل را بدانند و شبهه‌زدایی کنند.

وی به فشار آمریکا به واسطه تحریم‌ها علیه کشور اشاره کرد و افزود: آمریکا به فرهنگ، اقتصاد، سیاست و نظام جمهوری اسلامی ایران هجمه می‌کند و بعضی از افراد این موضوع واضح و روشن را نمی‌خواهند ببینند.

جنتی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود، بیان کرد: مردم اجازه نمی‌دهند اسلام آمریکایی وارد کشور شود.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به ظاهر شدن شیطان به صورت انسان بین مردم اشاره کرد و یادآور شد: شیطان در جنگ با پیامبر (ص) مشرکان را تحریک و بسیج می‌کرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید، تصریح کرد: سخن امام (ره) هنوز برای بعضی از افراد جا نیفتاده است.

جنتی با اشاره به درخواست شیطان برای مذاکره، گفت: بعضی از افراد بی‌بصیرت هستند و دوست و دشمن را اشتباه گرفتند.

دبیر شورای نگهبان شیطان‌شناسی و خداشناسی را بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: کمبود شناخت انسان را به قعر جهنم می‌برد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای دشمن را نمی‌شناسند و در پست‌های بالا هستند، خاطرنشان کرد: انسان‌ها نیاز به قبله‌نما و قطب‌نما دارند و باید قطب‌نما را بشناسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر جنتی
ای ول
Iran, Islamic Republic of
از قطب نمای شما ( آقای احمدی نژاد) استفاده بشه خوبه ؟!!!! چرا قطب نماتون را شکستید؟!!!
ای قربون ادم چیز فهم، بالاخره یکی پیدا شد حرف دل ما رو بزنه