سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

هنوز هم مسي بهترين است

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 334347
هافبک بارسلونا معتقد است با وجود شايستگي رونالدو و ريبري، ستاره آرژانتيني بهترين بازيکن است.
هنوز هم مسي بهترين است
به گزارش جهان به نقل از ورزش سه، ژاوي هرناندس مدعي شد که با وجود فصل فوق‌العاده‌اي که فرانک ريبري و کريستيانو رونالدو داشتند، لئو مسي همچنان در نوک قله است و شايستگي کسب توپ طلا را براي چندمين بار دارد.

وي اظهار داشت: ريبري و کريستيانو لياقت توپ طلا را دارند؛ اما شکي نيست که بهترين بازيکن حال حاضر مسي است. به هر حال من حق رأي ندارم.

وي ادامه داد: عوامل بسيار زيادي براي موفقيت وجود دارد، داشتن تيم خوب، استعداد، روحيه پيروزي، انسجام و کمي شانس. بارسا چيزي فراتر از فقط فوتبال بازي کردن به نمايش مي‌گذارد. احترام و انتقال ارزش‌ها به اندازه پيروزي مهم هستند.

ژاوي خاطرنشان کرد: اميدوارم که اگر در ليگ قهرمانان مقابل بايرن مونيخ به ميدان برويم بتوانيم بهتر از سال گذشته بازي کنيم. مطمئنا مي‌دانيم که آنها مدعي هستند.

وي گفت: منتظر جام‌جهاني هستيم. مي‌دانيم که کار سختي به خصوص مقابل برزيل ميزبان داريم. برزيل همان طور که در جام کنفدراسيون‌ها ديديم، حريف بسيار سختي است. تلاش مي‌کنيم تا از عنوان قهرماني خود دفاع کنيم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *