شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

رقابت استقلال و پرسپولیس، بر سر مسی!

شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 334011
بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در دفتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و با او گفت‌وگو کرد تا رقابتی جدید میان استقلال و پرسپولیس شکل بگیرد.
به گزارش جهان و به نقل از ایسنا، جمشید مشایخی که عصر امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود، پس از خروج از ورزشگاه درفشی‌فر در دفتر رویانیان حاضر شد و با مدیرعامل این باشگاه هم دقایقی صحبت کرد.

مشایخی و رویانیان دقایقی با یکدیگر درباره آخرین مسائل مربوط به فوتبال ایران صحبت کردند.

رویانیان پس از این نشست اظهار کرد: مسی بازیکن بزرگی است و نباید به او در شبکه‌های اجتماعی توهین می‌شد. با این حال درست است که ما باید کاری کنیم که علاقه ایرانی‌ها را به مسی نشان دهیم اما این حرکت باید به گونه‌ای باشد که حرمت مشایخی هم حفظ شود.

او ادامه داد: دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید به صورت جداگانه به این موضوع نگاه کنند و ببینند چطور می‌توانند با فرستادن نمایندگانی، حسن نیت ایرانی‌ها را به مسی نشان دهند. البته مشایخی باید در راس این هیات باشد.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد پس از آنکه باشگاه استقلال اعلام کرد که قصد دارد مشایخی را به بارسلون بفرستد تا توهین‌های انجام شده به مسی را از دل بهترین بازیکن دنیا خارج کند، این بار پرسپولیسی‌ها سعی دارند به نحوی این بحث را رهبری کرده و راهکاری را در رقابت با باشگاه همشهری پیدا کنند تا پیش از شروع جام جهانی، کدورت ایجاد شده را از ذهن مسی خارج کنند! همه این خلاقیت‌ها در حالی از سوی دو باشگاه فوران کرده که هنوز هیچ کس نمی‌داند اصلا مسی در جریان این توهین‌ها در یکی از صفحات هواداری‌اش در فیس بوک هست یا خیر!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *