يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۱

فروش جالب «سر به مهر» در اکران

جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 333728
غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی‌حوزه هنری گفت: فیلم «خسته نباشید» از مجموع ۶ سالن سینما ۵ میلیون تومان ،«سر به مهر» در اکران شهر تهران در مجموع ۱۸۱ میلیون تومان فروش داشته است .
به گزارش جهان، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی‌حوزه هنری در‌گفتگو با تسنیم‌ گفت: فیلم «خسته نباشید» در طی چهار روز اول اکران خود از مجموع ۶ سالن سینما، ۵ میلیون تومان فروش داشته است.

«خسته نباشید» به کارگردانی افشین هاشمی، محسن قرائی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. در خلاصه این فیلم آمده است: رومن و ماریا زوجی جهانگرد که درگیر اختلافاتی با یکدیگرند، در میانه‌ی سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی خورند. مرتضی، مستخدمِ اخراجیِ هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آن‌ها نقشه‌ای می‌کشند…

فرجی همچنین در موردآخرین آمار فروش اکران فیلم‌های «سر به مهر» و «تنهای تنهای تنها» گفت: فیلم «سر به مهر» در اکران شهر تهران در مجموع ۱۸۱ میلیون تومان فروش داشته و همچنین «تنهای تنهای تنها» در ۳۸ روز اکران خود در مجموع ۱۱۱ میلیون تومان فروش داشته است.

«سر به مهر» فیلمی با مضمونی اجتماعی با موضوع نماز دارد که در خلاصه داستان آن آمده است : سر به مهر داستان دختر تنها و خسته‌ای است که کمک‌های یک دوست باعث بهبود شرایطش می‌شود، اما دختر داستان سر به مهر برای معرفی این دوست به دیگران شهامت کافی ندارد.

فیلم «تنهای تنهای تنها» داستان نوجوانی به نام «رنجرو» است که در محله اطراف نیروگاه بوشهر زندگی می‌کند و تحریم های علیه ایران، بردوستی او با پسر بچه‌ی روس اثر می‌گذارد تا جاییکه «رنجرو» راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دیگه حالا لیلا حاتمی فتنه گر نیست نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟