جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰

اسپانسربازی ایران -کره‌جنوبی جذب شد

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 333260
رئیس ورزش جزیره کیش گفت: با جذب اسپانسر هزینه‌های حضور دو تیم زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی در این جزیره تامین شد.
اسپانسربازی ایران -کره‌جنوبی جذب شد
حسین جلالی در گفت‌وگو با جهان به نقل از تسنیم، درباره اردوی تیم زیر ۲۲ سال فوتبال ایران در جزیره کیش و دیدار تدارکاتی این تیم مقابل کره جنوبی اظهار داشت: هر ۲ تیم روز ششم دی‌ماه وارد جزیره کیش می‌شوند و قرار است به مدت ۱۰ روز در این جزیره اردو داشته باشند.

وی افزود: دیدار تدارکاتی تیم زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی روزهای ۸ و ۱۳ دی در ورزشگاه جزیره کیش برگزار می‌شود و سپس این دو تیم عازم عمان خواهند شد تا در مسابقات زیر ۲۲ سال آسیا شرکت کنند.

رئیس ورزش جزیره کیش خاطرنشان کرد: برای تامین هزینه‌های اردوی این ۲ تیم اسپانسر جذب کردیم که با حضور این اسپانسر تمامی هزینه‌های اقامتی تیم زیر ۲۲ سال ایران و کره جنوبی تقبل شده است.

جلالی از تحولات صورت گرفته برای تجهیز ورزشگاه کیش خبر داد و تصریح کرد: در مجموعه المپیک ورزشگاهی وجود داشت که مدت‌ها بود بازسازی نشده بود. زمین چمن و نور ورزشگاه مدت ۱۵،۱۶ سال کیفیت لازم را نداشته و ورزشگاه بسیار کم‌نور بود.

وی گفت: اکنون نور ورزشگاه به ۱۲۰۰ لوکس افزایش یافته و در حالی که رختکن استاندارد مورد تایید AFC و فدراسیون فوتبال در این ورزشگاه وجود نداشت آن رختکن را به ۴ رختکن تبدیل کرده‌ایم و با بازسازی ورزشگاه و ایجاد VIP و اتاق کنفرانس، ورزشگاه مجموعه المپیک کیش آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی است.

مسئول ورزش جزیره کیش یادآور شد: صندلی‌های ورزشگاه در حال نصب و رنگ‌آمیزی است و این ورزشگاه با گنجایش ۱۰ هزار نفر زمین چمن بسیار مناسب و نور کافی آماده برگزاری دیدارهای بین‌المللی است.

جلالی خاطرنشان کرد: هر دو دیدار ایران و کره جنوبی ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد و قرار است پخش زنده تلویزیونی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *