يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
درویش‌زاده برای معرفی خودش به من اطلاعی نداده است

هاشمی‌طبا: علی‌آبادی و افشارزاده مجوزی برای شرکت در انتخابات ندارند

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 333234
رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی گفت: علی‌آبادی و افشارزاده بازنشسته هستند و مجوزی برای شرکت در انتخابات ندارند.
هاشمی‌طبا: علی‌آبادی و افشارزاده مجوزی برای شرکت در انتخابات ندارند
به گزارش جهان، مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سوال که آیا علی‌آبادی و افشارزاده می‌توانند در انتخابات کمیته نامزد شوند، گفت: طبق قانون افراد بازنشسته نمی‌توانند در موسسات عمومی غیردولتی سمت بگیرند. کمیته یک نهاد عمومی غیر دولتی است و این افراد به شرطی می‌توانند بیایند که از دولت مجوز برگشت به کار بگیرند و چنین مجوزی را آقایان ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این افراد اصولا کارهای خلاف انجام می‌دهند و آیین‌نامه خلاف نوشته‌اند بعید نمی‌دانم صلاحیت‌شان را خودشان تایید کنند و بدون درنظر گرفتن قانون ثبت‌نام کنند و هیئت ۵ نفره ساخته شده هم آقایان را تایید کند.

رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی درباره اظهارات اخیر درویش‌زاده، مبنی بر اینکه اعلام کرده خودش قرار است به جای هاشمی‌طبا در انتخابات نامزد شود، تصریح کرد: من عضو هیئت‌رئیسه هستم و مصوبه را امضا کرده‌ام. اگر درویش‌زاده می‌خواست خودش جایگزین شود باید ابتدا جلسه هیئت‌رئیسه تشکیل می‌شد و مصوبه دیگری را به امضا می‌رساندند. این موضوع اخلاقی نیست و نمی‌دانم چه کار کرده است.

هاشمی‌طبا افزود: نامه‌ای توسط هیئت‌رئیسه به کمیته ارسال شده و مرا معرفی کرده‌اند. اگر این موضوع تغییر کرده باید رونوشتی هم به من می‌داد. اصلا به من اطلاعی نداده است.

وی همچنین درباره تشکیل گروه ۵ نفره برای نظارت، گفت: اگر قرار بود هیئت ۵ نفره باشد باید در اساسنامه ذکر می‌شد. این هیئت غیر از گروه ۳ نفره‌ای است که از اعضای مجمع تشکیل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *