جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

چالشهاي امير بيشتر از چالشهاي شهريار

سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 333210
صرف نظر از نتيجه بازي استقلال با صباي قم بايد تاکيد کرد که امير قلعه‌نوعي تا اين لحظه نسبت به علي دايي شايد حتي بهتر نتيجه گرفته است!
چالشهاي امير بيشتر از چالشهاي شهريار
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، صرف نظر از نتيجه بازي استقلال با صباي قم بايد تاکيد کرد که امير قلعه‌نوعي تا اين لحظه نسبت به علي دايي شايد حتي بهتر نتيجه گرفته است!

البته متر فوتبال معلوم نيست؛ متر ليگ است و دايي صدرنشين فعلي اما بايد ببيني چه داشته‌اي و چگونه جلو رفته‌اي و چه چاههايي وجود داشته است؟

دايي تيمش را چيد و وارد کارزار شد.

هدف اول ليگ،‌ هدف دوم حذفي!

قلعه‌نوعي اما حتي نتوانست تيمش را بچيند!

تا آخرين روزهاي نقل و انتقالات ۷ ملي‌پوش استقلال درگير تيم‌ملي و بازي با کره جنوبي و استراحت مطلق بعد از آن بودند!

تيم‌ دير جمع شد، خيلي دير، شايد تنها يک هفته مانده تا شروع ليگ. نکته اينجا بود که تقريبا همزمان با شروع ليگ استقلال امير درگير جام باشگاههاي ۲۰۱۳ شد! بوريرام در تهران، بوريرام در تايلند، افسي سئول در کره، اف سي سئول در تهران و ... حذف از رسيدن به فينال آسياي ۲۰۱۳

چالش بعدي امير روحيه خسته استقلالي‌ها بود! آنها در آستانه فينال حذف شده بودند...

حضور ۶ بازيکن در تيم‌ملي و کشمکشهاي بسيار زياد بين کي‌روش و امير و اردوها و بازي‌هاي دوستانه و ... دردسر بسيار بزرگتري بود.

نکته اينجاست که امير تا يک ماه ديگر بايد در جام باشگاههاي ۲۰۱۴ هم به ميدان برود!

... و اين يعني درگيري بيشتر!

معضل ديگر امير.

مراقبت خود به خودي بازيکنان ملي از ساقهايشان در سال جام جهاني است که اين براي دايي معکوس است و يعني آنکه: دايي با لشکري پرانگيزه براي رسيدن به تيم‌ملي و جام جهاني ۲۰۱۴ طرف است و امير با لشکري محافظه کار براي از دست ندادن ۲۰۱۴ طرف شده است.

کار سختي است. امير کار سخت‌تري دارد و با اين احتساب بايد دوباره به پکيج اول برگرديم.

دايي تيمش را بست و وارد ليگ و حذفي شد.

امير اما تيمش را دير بست، با تيم‌ملي در چالش بود، اسير جام باشگاههاي ۲۰۱۳ بود، با روحيه شکسته آبي‌ها طرف شد، بايد به جام باشگاههاي ۲۰۱۴ هم برود. با تيم‌ ملي و کي‌روش هم درگير است...

منظور از اين مقال نتيجه گرفتن در مورد دايي و قلعه‌نوعي و برتر دانستن يکي از آنها نيست. فقط مي‌خواهيم بگوييم امير چالشها و درگيري‌هاي بسيار بيشتري نسبت به علي دايي دارد و با اين همه چالش جايگاهش در رده بندي ليگ قابل تقدير است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *