يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۱
۴

بیانیه هاشمی‌رفسنجانی خطاب به کرمانی‌ها

تشکر رئیس تشخیص مصلحت نظام از مردم کرمان
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 332962
رئیس تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی از مهمان نوازی مردم کرمان در سفر اخیر قدردانی و آن را نشان بصیرت و وحدت مردم این دیار دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی، از حضور پرشور و شعور مردم کرمان در دیدار اخیر با مردم کرمان تقدیر و تشکر کرد.

در پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:فرصت سفر به زادگاه و دیدار با مردم خوب شهرهای کرمان، رفسنجان و بهرمان، به ویژه دیدار با مردم خونگرم شهرها و روستاهای مسیرهای حرکت، توفیقی بسیار ارزشمند برای تجدید خاطرات و تقویت روحیات بود.

در این پیام آورده شده است:ابراز محبت‌های پاک شما که اوج آن را در مصلای جمعه کرمان، مسجد جامع رفسنجان و دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان و رفسنجان شاهد بودیم، سرمایه‌ای بی‌بدیل و قابل ستایش و تقدیر برای من در زندگی است.

در پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح شده است:فرصت را غنیمت می‌شمارم و از مردم بزرگوار و وفادار دیگر شهرهای استان عذرخواهی می‌نمایم که فشردگی برنامه‌ها و محدودیت زمانی سفر به خاطر جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران، سعادت دیدار آنان را از من گرفت که ان‌شاءالله در فرصت‌های بعدی جبران می‌کنم.

در این پیام خاطرنشان شده است:از مسئولان بزرگوار استان، به ویژه آیت‌الله جعفری و مهندس رزم‌حسینی و اقشار و صنوف مختلف، به ویژه جوانان دانشجو و همه برادران و خواهرانم تشکر می‌کنم که فراتر از گفتار، در رفتار ثابت کرده‌اند که علی‌ر‌غم زمزمه‌های تفرقه‌انگیز، به وحدت که عامل اصلی پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در همه مقاطع بود، متعهد هستند و ان‌شاءالله این روحیه تقویت شود و در سراسر کشور گسترش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جرا بیانیه سوم خانواده آقای رفسنجانی را به ملت ایران پخش نمی کنید. یادتان باشد که بعد از آقای رفشنجانی خاوناده ایشان اکثریت را در هیئت موسس دانشگاه آزاد دارا هستند.
ایرانی
کرمانی ها: بری و برنگردی ...
خودش از خودشون تشکر کرده!!ماکه مردمی ندیدیم!!!
ali
تا کور شود هر آنکه نتواند دید