جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

حمایت از سوریه در راهپیمایی اربعین

جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 332438
فضای راهپیمایی امسال اربعین در عراق به بستری برای حمایت از ملت مظلوم سوریه و مخالفت با اقدامات گروهک‌های تروریستی در این کشور تبدیل شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دانشجویان ایرانی که از دانشگاه های سراسر کشور جهت شرکت در بزرگترین راهپیمایی جهان به عراق عزیمت کرده اند، خواستار اتحاد مسلمان شیعه و سنی برای مقابله با توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در سوریه شدند.

دانشجویان ایرانی که هم اکنون در مسیر نجف به کربلا همراه با میلیون ها مسلمان از نقاط مختلف جهان در حال راهپیمایی هستند، با سربندهای «کلنا عباس یا زینب»، شعار «یاایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا» سر می‌دهند.

بنا بر این گزارش، فضای راهپیمایی امسال اربعین به بستری برای حمایت از ملت مظلوم سوریه و مخالفت با اقدامات گروهک های تروریستی در این کشور تبدیل شده و راهپیمایان نیز شعار «الموت لآمریکا»، «الموت لاسرائیل» و «لبیک یا حسین» سر می دهند.

برخی از این راهپیمایان تصریح کردند: این راهپیمایی نماد اعتراض به آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین نوکران آنان در بحرین و عربستان است. ما راهپیمایی اربعین را مقدمه سرنگونی دست‌نشانده‌های آمریکا در بحرین و عربستان می دانیم و امید داریم که با هوشیاری امت اسلامی توطئه ضداسلامی و ضدسوری آمریکا و وهابیت که یک جریان سیاسی است در سوریه به شکست قطعی منجر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *