جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

3 حریف تدارکاتی تیم ملی ایران مشخص شد

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 331536
کارلوس کی‌روش در نشست خبری خود ضمن اعلام این خبر که کاستاریکا و آفریقای جنوبی، پیشنهاد بازی با تیمن ملی ایران را داده اند گفت: 2 مارس در قابتی تدارکاتی به مصاف کویت می رویم.
به گزارش جهان و به نقل از تسنیم، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به این دلیل که ۲ روز پیش مشخص شد که تاریخ ۵ مارس برای بازی دوستانه ما خالی است، زمان خیلی کمی داریم که تیمی را برای بازی تدارکاتی مشخص کنیم، چون تیم‌ها برنامه‌ریزی خود را انجام داده‌اند اما این به این معنی نیست که ما تلاش خودمان را انجام ندهیم. فقط باید بگویم ۳ تیم حاضر در جام جهانی می‌خواهند که در ماه مارس با ما بازی کنند.

وی تصریح کرد: شاید خیلی ساده باشد که من مقابل رسانه‌ها بگویم کاستاریکا و آفریقای جنوبی می‌خواهند با ما بازی کنند اما وقتی کویت با تغییر برنامه موافقت نمی‌کند، دلیلی ندارد که من در این باره حرفی بزنم. از آنجایی که کویت ۲ روز پیش موافقت کرده که در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۴ بازی ما انجام شود، ما هم تلاش خواهیم کرد و با آقای کفاشیان، نبی و تاج دست به دست هم خواهیم داد که در ۵ مارس یک بازی دوستانه خوب انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *