شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

مظفر: داور تیر خلاص را زد

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 331477
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: نمی‌دانم داور اسپانیایی با ما چه مشکلی دارد که قضاوت خوبی در دیدارمان با روسیه نداشت.
مظفر: داور تیر خلاص را زد
شهرزاد مظفر در فارس، درباره دو دیدار ایران مقابل مالزی و روسیه در جام جهانی فوتسال گفت: بازی اول خوب بود و مشکلی نداشتیم اما بازی دوم به دلیل خستگی راه و اینکه صبح هم یک مسابقه داشتیم بازی سختی بود.

داور هم تیر خلاص را زد با وجود خستگی و شرایطی که بود تا 5 دقیقه به پایان بازی دو بر یک جلو بودیم. البته نیمه اول دو بر صفر به سود روسیه به پایان رسید اما در نیمه دوم سعی کردیم جبران کنیم و موفق شدیم یک گل به ثمر برسانیم.
 
وی ادامه داد: بازی کاملا دست ما بود مطمئنم می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم اما داور اسپانیایی که سال گذشته در پرتغال ما را اذیت کرد، یک خطای آشکار برای ما نگرفت و روسیه دروازه خالی را باز کرد. اصلا نمی‌خواهم بهانه کنم اما شرایط نابرابری بود. دلم برای بچه‌ها سوخت. باز هم با این شرایط خوب بازی کردند و اگر داور اجازه می‌داد بازنده بیرون نمی‌آمدیم.
 
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا روسیه با همان ترکیبی که در بازی دوستانه مقابل ایران بازی کرده بود، به اسپانیا آمده بود، گفت: یکی دو بازیکن اضافه کرده بودند. آنها یک بازیکن فوق‌العاده دارند که به ایران نیامده بود.
 
مظفر در مورد سومین بازی ایران مقابل برزیل عنوان کرد: برزیل قهرمان جهان است. 6 بر صفر اوکراین را برده به مراتب بازی سخت‌تر از دیدار با روسیه خواهد بود. فکر می‌کنم روز گذشته تیم ما مظلوم واقع شد. رقابت ما در نهایت بی‌انصافی بود. ما حتی خستگی را از خود درآوردیم و پا به پای روسیه بازی کردیم. دو بازی دیگر پیش رو داریم که سعی می‌کنیم، علاوه بر ارائه بازی خوب بیش از پیش یاد بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *