شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

مسیر انحرافی دانشگاه تهران

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 331438
برگزاری مراسم یک سایت فاقد اعتبار توسط یک دانشگاه دارای اعتبار، خطایی غیرقابل توجیه است.
به گزارش جهان، نویسنده وبلاگ "اشارات" نوشت:
چهارشنبه 27 آذر، دانشگاه تهران، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تالار فردوسی، بزرگداشت دهمین سالگرد تاسیس ویکی پدیای فارسی!
 
تعداد قابل توجهی از مدیران ویکی پدیای فارسی گرایش زرتشتی دارند و این امر با ملاحظه صفحه مدیران این سایت مشخص است. برخی دیگر از مدیران ویکی پدیا نیز از وهابیان افراطی هستند که با مشاهده هر گونه مطلب روشنگرانه ای برضد وهابیت، آن صفحه را منفجر می کنند. برای نمونه به تاریخچه صفحه وهابیت مراجعه کنید و ببینید که چگونه صدای مظلومیت کاربرانی را که قصد ارائه اسناد جنایات وهابیان را داشته اند، خفه کرده اند.
 
این امر باعث شده است که اعتبار ویکی پدیای فارسی از منظر پژوهشگران به شدت تنزل پیدا کند و به جای یک سایت مرجع، به سایتی برای ارائه اطلاعات کذب بدل شود.
 
با این وصف، برگزاری مراسم یک سایت فاقد اعتبار توسط یک دانشگاه دارای اعتبار، خطایی غیرقابل توجیه است. البته احتمالا این مراسم از سوی برخی گروه های دانشجویی انجام می شود که در این صورت لازم است گروه های دانشجویی مستقل، با تبدیل تهدید به فرصت، در حاشیه این مراسم با ارائه اسناد و مدارک، پرده از خیانت های برخی مدیران ویکی پدیای فارسی در تحریف حقایق بردارند و مانع از آن شوند که یک سایت بی اعتبار خود را در حد یک سایت معتبر بالا ببرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وزارت ارشاد هم نظر رسمی بدهد بد نیست!!! کلا در اینگونه مسایل...