دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۶

رضایی: تحریم جدید تنها نقض مذاکرات نیست بلکه درگیری جدید با ایران است

جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 331114
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران قطعا مسیر مذاکرات را به هم خواهد زد، گفت: تحریم های جدید تنها نقض مذاکرات نیست بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با ملت ایران است.
به گزارش جهان، محسن رضایی در گفتگو با مهر در مورد اقدام آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان گفت: اگر چنین اقدامی صورت بگیرد قطعا مسیر مذاکرات به هم خواهد خورد و معلوم می شود آنها قصد همراهی و همکاری با ایران ندارند.

وی ادامه داد: اعمال تحریم های احتمالی جدید علیه ایران علامت کارشکنی آمریکا در مذاکرات است و بیانگر این است که آنها قصد دیگری به غیر از تحریم ها را دارند و می خواهند حوادثی علیه ملت ایران رقم بزنند.

رضایی در پایان گفت: تحریم های احتمالی جدید علیه ایران تنها نقض مذاکرات نیست بلکه علامتی برای درگیری جدید آنها با ملت ایران است.

به گزارش مهر، وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته چند شرکت سنگاپوری، فیلیپینی و اوکراینی به همراه چند شرکت و شخصیت ایرانی را به اتهام کمک به برنامه هسته ای جمهوری اسلامی به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.

مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ دیشب پس از چهار روز مذاکره فشرده درپی اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه شرکت های همکاری کننده با ایران متوقف شد و یک منبع مطلع این تحریم های جدید را خلاف مسیر توافقات و دلیل اصلی بازگشت تیم ایرانی در میانه مذاکرات از وین خواند.
مذاکرات کارشناسی ایران و ۱+۵ از دوشنبه هفته ای که گذشت در وین آغاز شد و عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرد که در پایان این مذاکرات تاریخ شروع به کار گام اول و مکانیزم اقداماتی که هر دو طرف باید انجام دهند و ساز و کارهای اجرایی آن اعلام می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متأسفم آقای رضایی قدری دیر متوجه مطالب شدید. این موضوع را چندین بار رهبری تذکر دادند و همه مردم هم می دانند. فقط سوالم این است که شما با همین نوع نگرش و استدلال به این نتیجه رسیدید که دیگر نمی شود جنگ را ادامه داد و آن را به امام تحمیل کردید!!!
Germany
روحاني مُچَّكِريييييييم
بچه ها مچکریم!!!
آقای رضایی اکتشافات امروز شما دانسته های دیروز مردم است. چقدر باید به خاطر این دیر شدن ها این ملت دق بخورد؟
برادران عزیز این حالا اول نمایشنامه است !!!
پرده های آخر نمایشنامه را بخونید :

1- نمایندگان آمریکا قصد دارند به علت وجود حجاب الزامی برای زنان تحریمهای جدیدی را وضع کنند !!!!

2- نمایندگان آمریکا قصد دارند به علت وجود غیرت در مردان ایرانی تحریمهای جدیدی را وضع کنند !!!!

3- نمایندگان آمریکا قصد دارند به علت عدم وجود مراکز فروش مشروب و تفریحات آزاد برای جوانان تحریمهای جدیدی را وضع کنند !!!!

4- نمایندگان آمریکا قصد دارند به علت جلوگیری مردم ایران از دست درازی چند آمریکایی مست به چند دختر و زن ایرانی تحریمهای جدیدی را وضع کنند !!!!

5- نمایندگان آمریکا قصد دارند به علت زنده بودن ایرانیان آزاده تحریمهای جدیدی را وضع کنند !!!!

و این رشته سر دراز دارد برادر ..............
Germany
چهارتا دزد بيت المال و پورسانت خور و پورسانت پرداز و محتكر و قاچاقچي را اعدام كنيد در يك كلام عدالت را در داخل ( همانقدر كه توانايي داريد نه كمتر از آن) اجرا كنيد و ورود اجناس آمريكايي و اروپايي را هم به ايران ممنوع كنيد آنوقت خواهيد ديد آمريكا و اروپا ونگ ونگ كنان برايتان چه دُمي تكان خواهند داد