سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳۰
۶۲
در نامه ای به وزیر علوم عنوان شد:

اعتراض دانشجویان به بازگشت استاد منحرف!

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 330851
آخر در کجای دنیا رسم است استادنمایی را که به واسطۀ سوء استفاده از شأن و کسوت استادی و فریب دختران دانشجو که منجر به خودکشی ناموفق یکی از آنان نیز شده قریب دو سال از محل بیت‌المال حقوق کامل بپردازند و آخرالامر هم به او اجازه بازگشت به کار دهند درحالیکه پرونده بزۀ انتسابی ایشان هنوز مفتوح است.
به گزارش جهان، در نامه ای خطاب به وزیر علوم که به امضای «جمعی از دانشجویان مسلمان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین» رسیده است، نسبت به بازگشت یکی از اساتید متخلف به این دانشگاه هشدار داده شده است. در این نامه آمده است:

باسمه تعالی

مقام محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برادر ارجمند جناب آقای دکتر فرجی دانا

سلام علیکم

با روی کار آمدن دولت آقای روحانی که ایشان خود آن را “دولت تدبیر و امید” نامیده اند، دانشجویان متعهد وانقلابی نیز به پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانۀ جمهوری اسلامی، حمایت همه جانبه از این دولت را وجهه همت خود قرار دادند و کوشیدند تا با پیش گرفتن بردباری و سعۀ صدر در مقابل همۀ ناملایمات، دولت نو پا را در اجرای منویات خود یاری رسانند؛ اما در این مقطع حساس و سرنوشت ساز که اتحاد و انسجام ملی ضامن پیروزی ملت قهرمان ایران بر ایادی و اذناب جهانخوران است باکمال تعجب و تأسف در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از حوزه‌های زیر مجموعۀ وزارت محترم علوم، تحقیقات و فناوری، شاهد برخی اعمال و اقوال نسنجیده‌ایم که اگر به صورت روشی مرسوم مجال ظهور و بروز یابد، بی‌شک مفسده‌ای عظیم ایجاد خواهد نمود.

آقای وزیر!

خدای قادر متعال شاهد است که قیام و قعودمان، رکوع وسجودمان همه و همه رضایت اوست و امروز اگر خواهان دانشگاهی منزه و مبرا ز آلودگیها و پلشتی هاییم، همه از آن روست که تحقق این امر را شرط لازم برای ایجاد فضایی صرفاً علمی و به دور از گرایشهای مخرب جهت‌دار به نفع یا ضرر جناح سیاسی خاصی می دانیم.

آقای وزیر!

آنچه برای مان این روزها دردآور است، ذبح حقیقت و انسانیت در پیش پای مطامع حقیر دنیوی و ایجاد زمینه های مقدماتی برای بازگشت برخی استادنمایان اخراجی است که به سبب سوء استفاده از احساسات پاک دانشجویان، کسوت مقدس استادی را به شائبة اتهام و بدبینی آغشته اند.

آقای وزیر!

آخر در کجای دنیا رسم است استادنمایی را که به واسطۀ سوء استفاده از شأن و کسوت استادی و فریب دختران دانشجو که منجر به خودکشی ناموفق یکی از آنان نیز شده قریب دو سال از محل بیت المال حقوق کامل بپردازند و آخرالامر هم به او اجازه بازگشت به کار دهند درحالی که پرونده بزۀ انتسابی ایشان هنوز مفتوح است.

آیا حضور چنین کسانی در دانشگاهی که مزین به نام مبارک امام خمینی (ره) است و پیشانی نورانی سیمای آموزشی به دانشجویان غیر ایرانی محسوب می شود نوعی نقض غرض به شمار نمی آید؟ البته شاید از نظر برخی که این مرکز شریف را پادگان امام خمینی می نامند، چنین نباشد.

آقای وزیر!

ما خود به خوبی واقفیم که امروزه دانشگاهها، استادان و دانشجویان بیش از هر زمان دیگری محتاجند تا با آرامش خیال و فراغ بال در راه اعتلای علمی و در نتیجه عزت و آبادانی میهن خود گام بردارند. ما از شما تقاضای عاجزانه داریم تا با پالایش دانشگاه از عناصر فاسق، آرامش روانی را به این کانون ملتهب بازگردانید.

و السلام علی من اتبع الهدی و دین الحق

“از طرف جمعی از دانشجویان و خانواده های وابسته”

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور محترم ، اعتدال هم حدی داره اگر جلوی این کار را نگیری به ولله آن دنیا رو سیاه خواهی بود .لذا غیرت دینی و اخلاقی ات کجا رفت؟
سرور
شما اسم این را می گذارید اعتدال!
اعتدال "تا" اضافه هست می شود اعدال و اعدال هم از باب عدل یعدل اعدال یعنی عدول کردن از یک چیزی و دولت محترم از .... عدول فرمودند
چرا که نه سرور گرامی!
به نظر میاد اوضاع و احوال برای بعضی ها خیلی معتدله!
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت مارو بخیر کنه
... ای که گفتی یعنی چه؟ ...
روی صحبت من با دانشجویان است. نباید این موضوع رسانه ای می شد. مسئولین دانشگاه دارند دنبال می کنند ان شا الله بزودی حل و فصل میشه.
از قضا هرکی این متن رو رسانه ای کرده خیلی کار درستی انجام داده بذارید بفهمن که ما دانشجوها نمیخوایم این جور آدم ها استاد بشن!
روی صحبت خود را به سمت خطا کار بچرخانید مسًولین دانشگاه مرتکب چنین خطای فاحشی نشوند حل و فصل ان پیشکش. کسانی از رسانه ای شدن این خبر باید ناراحت شوند که قصد دارند در کمال سکوت از اب گل الود ماهی بگیرند به لطف خدا دانشجویان واقعی امروز کشور اگاه و بیدارند.
Iran, Islamic Republic of
".... بازگشت به کار دهند درحالی که پرونده بزۀ انتسابی ایشان هنوز مفتوح است..."
شماها که ادعای مسلمونی دارید و به قول خودتون وقتی هنوز پرونده این فرد بازه و هیچ رایی جهت اثبات گناهکار بودن این فرد صادر نشده با چه استدلالی شما این نامه را نوشتید و با آبروی یک شخص بازی کردید.... ....
تاسف تاسف
دیگه چی بگم؟
صهبا
ای ول! بله
(روی صحبت خود را به سمت خطا کار بچرخانید مسًولین دانشگاه مرتکب چنین خطای فاحشی نشوند حل و فصل ان پیشکش. کسانی از رسانه ای شدن این خبر باید ناراحت شوند که قصد دارند در کمال سکوت از اب گل الود ماهی بگیرند به لطف خدا دانشجویان واقعی امروز کشور اگاه و بیدارند)
ای ول به غیرت دانشجوها
از شما مسوولین که بخاری بلند نمیشه
اگه میخواستید کاری کنید توی این دو سال میکردید!
چرا باید پرونده این مردک دو سال مفتوح باشد وهیچ کس رسیدگی نکند
اسم وی همچنان در لیست اساتید باشد از بیت المال حقوق دریافت کند اتاقش را تحویل ذانشگاه ندهد و...
این است رسیدگی شما!!!!
Iran, Islamic Republic of
چي حل و فصل ميشه
آبروي رفته دختر مردم؟
United States
شرم بر این استاد ......بلدم بلدم
چون می دانستند استاد بی گناه است و پس از دو سال زور زدن نتوانستند پاپوش خود را حتی در دولت حامی خودشان ثابت کنند، آن را رسانه ای کردند حق پیروز است و پاپوش درست کن نابود.
Iran, Islamic Republic of
بابا فکر کنم کلا توفیقی بهتر بود
این که با کمباین داره همه رو می زنه و با سواری رفقارو میاره!!!!
...برادر ....است
سلام .مطلب متاسفانه کاملا حقیقت داردودکترم.ب.خ.آبروی دانشگاه ودانشگاهی رابرده است.آیاوزیرعلوم میداندکه باروشن کردن چراغ سبز بازگشت به کار ایشان محیط رابرای دختران دانشجوی این دانشگاه بشدت ناامن ساخته است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای دانشگاهی که بهترین استاد آن به خاطر یک نامه‏ی جعلی و بی اساس اینچنین مورد اتهام افترا قرار گرفته است.
البته این بحث جدیدی نیست، همیشه اینچنین بوده در کشور ما به راحتی اساتید ممنوع البیان و ممنوع القلم و ممنوع التدریس می شوند، براحتی دانشجویان اخراج یا ربوده یا سربه نیست می شوند. خدا عاقبت ما را بخیر کناد.
...
شما از کجا مطمئنید ایشان بهترین استاد هستند. جالب این جاست ایشان هیچ سبقه سیاسی ندارند که موضوع را سیاسی جلوه می دهید.
آقای محترم شما چهقدر ساده ای برادر!
من خودم دانشجوی این مرد بودم و این حرفها کاملا درست و مستند است اگر شک دارید به مسوولین ذی ربط مراجعه کنید و مدارک را ببینید.
اگر از روي شرح سازيهاي ايشان به كتابهاي فاخر عرفاني معتقديد بايد كارشناسان پاسخ بدهند كه ايشان چه كرده اند. جمع آوردن فرهنگ لغات و ترجمه لغات و عبارات عربي كه استاد عربي ديگر ترجمه كرده و ايشان در كتابش بي نام از او آورده؟!
اگر برخورد می کردند کهررر مثل توررر نبودند که این قدر زبان درازی کنند
اون استادی که توی دانشگاه علامه به جرم ...توسط پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شد واونای دیگه... چی؟...
ما دانشجویان اجازه بازگشت چنین استادی رو نمیدیم!
مگر از روی جنازه ما رد بشه!
این شخص استاد خود من بوده و متاسف که باید الان باید برای تایید این حرف کامنت بگذارم.
ف.ص.
آقای وزیر!
شما حاضر هستی دختر و ناموس خودت رو سر کلاس چنین استادی بفرستی؟!
آقای وزیر!
برگشت این استاد به دانشگاه یعنی مشروعیت دادن به تخلفات اخلاقی!
یعنی اگر استاد دیگری هم چنین افکاری در ذهن داشته باشد جسارت انجام آن را پیدا خواهد کرد!
آقای وزیر!
آیا شما حاضر هستید دختر خودتون را سر کلاس این استاد بفرستید؟
....
دانشجو
آقای رییس جمهور و مسولین مربوطه!
اگه این مسآله پیگیری نشه از طرف دفتر رهبری وارد می شویم!!!!!!
این یک موضوع انسانی است وما کوتاه نخواهیم آمد.
غفاری
Iran, Islamic Republic of
معنای تدبیر و امید همین که استاد فاسد برای انحراف دختران مجددا به دانشگاه باز می گردد و روزنامه نگار بازداشت شده به ساختمان ریاست جمهور .
باید منتظر حوادثی مانند خرداد سال 88 باشیم.
البته هستیم ولی اینبار آماده
دیگر اجازه نمیدهیم یک عده به نماینگی ار اسراییل کودک کش کشور را به هرج ومرج بکشانند
بابا متجدد
اونوقت اينا به احمدي نژاد كه گفته آب رو بريز اونجايي كه مي سوزه مي گن بي تربيت .بابا شماها كه خوراكتون همين چيزاس . اين چيزا كه براتون حله و تجدد گرايي محسوب مي شه.
اين جماعت غيرتي در قضيه معاون دانشگاه زنجان كه فيلمش را سراسرجهان ديدند كجا بودند ؟ يعني باور نكنيم كه اينها عمله جوسازي عليه دولتند ؟
United States
به قول خودشون پرونده هنوز مفتوح است. پس چطور قبل از حکم قاضی دارند نظر می دند؟
این دانشجوها فکر کرده ند چه خبره!
محمد مهدی
دوست عزیز به عنوان کسی که تا حدودی از مسایل حقوقی سر در میاره جواب رو خدمتتون عرض می کنم:
گاهی اوقات کسی متهم به انجام جرمی هست ، در این شرایط حقوق و عقل میگن که باید اون شخص رو از جایی که اون جرم انجام شده دور کرد تا در صورتی که واقعا مجرم هست دیگه اون کار رو انجام نده و این در شرایطی هست که جرمش هنوز ثابت نشده....
مهديه
ﻭﺍﻱ ﻭﺍﻱ ﻭﺍﻱ ﺟﻘﺪﺭﺗﻠﺦ ﺍﺳﺖ ﺑﻔﻬﻤﻲ ﺍﺳﺘﺎﺩت. . .! (ﺍﻗﺎﻱ ﻭﺯﻳﺮ ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻫﺮ ﻋﺬﺭﻱ ﺑﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺟﺰ ﻓﺴﺎﺩﺍﺧﻠﺎﻗﻲ ﻛﻪ ﻧﻪ ﻓﻘﻄ ﻳﻚ ﻧﻔﺮ ﺑﻠﻜﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺭﻭ ﻓﺎﺳﺪ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﻧﻪ ﺍﺯ ﻳﻚ ﻓﺮﺩ ﻋﺎﺩﻱ ﺑﻠﻜﻪ ﺍﺯ ﻳﻚ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺩﺍﻧﺸﻜﺎﻩ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺳﺮﺯﺩﻩ ﺑﺎﺷﻪ ﻛﻪ ﻧﻪ ﻓﻘﻄ ﻳﻚ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﺑﻠﻜﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺩﺍﻧﺸﻜﺎﻫﻲ ﻣﻌﺘﺮﺽ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺎﺟﺸﻢ ﺍﻣﻴﺪﻣﻮﻥ ﺑﻬﺪﻭﻟﺖ ﺗﺪﺑﻴﺮ ﻭﺍﻣﻴﺪﻩ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺭﺳﻴﺪﻛﻲ ﻛﻨﻴﺪ)
Iran, Islamic Republic of
2 سال زمان کمی برای اثبات جرم نیست
پوریا
Iran, Islamic Republic of
آن مرد با داس آمد...
brt
ای کاش قاضی مرتضوی را می آوردند .به جای ایشان تدلیس کند .
من
چقدر تدبیر و امید ...
خفه شدیم !
رییس دانشگاهی که یکباره برکنار شد
استاد مشکل داری دوباره به دانشگاه برگشت
دانشگاهی که کم کم درو می شود
دانشجویی که در باغ نیست !
چقدر تدبیر
چقدر امید
....
United Kingdom
در دانشگاه شهيد چمران هم دارن همين كار رو ميكنن
آقامحمدعزیز!باورکن موضوع فقط یک نامه جعلی وبی اساس نیست.موضوع دختران قربانی این بهترین استاد!هستند که هنوززنده اندودرصورت بازگشت ایشان یا باید قیدادامه تحصیل روبزنند ویا اینکه هر روز ازبی آبرویی مثل بیدبلرزند.کاش مثلا خواهر خودتون هم یک ترم دانشجوی این بهترین استاد !بودتاازشدت خوشی سربه نیست میشد.
Iran, Islamic Republic of
تو تعهد میکنی مسولیت حرفی را که میزنی در قیامت هم به عهده بگیری یا فریب دیگران را خورده ای
یکی از این دختران بیچاره هنوز در دانشگاه است و از وضعیت روحی بسیار بدی رنج می برد
چرا به خود زحمت داده و راه دور میروید در دنیا نه ولی تو زنجان این اتفاق افتاد و حتی استادی که قصد تجاوز داشت نه تنها اخراج نشد بلکه ترفیع هم شد . بارک الله به این غیرت شما . من هم هستم کفن ها رو آماده کنید .
استاد فراتر از انحراف
زهرا
Iran, Islamic Republic of
خیلی دردناکه خیلییییی......
علی
Iran, Islamic Republic of
دانشجویان با غیرت به وظیفه خود عمل کنند و این لکه ننگ را پاک کنند.
بنده خدا
تازه اول کار دولت تدبیروامید است استاندارانی که توسط فرزندان هاشمی معرفی ومنصوب میگردند هیچ بعید نیست که در4سال اینده رج... و.......به صحنه برگردند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
با اين حساب بايد منتظر مهاجراني رئيس دفتر سابق آقاي ... باشيم كه برگردند...
Iran, Islamic Republic of
هووووووووووووووووو اخراج برو بیرون منحرف
احمد علی جهانبین
با سلام ، ضمن حمایت از دانشجویان عزیز ، از وزیر محترم درخواست می شود به این امر سریعا رسیدگی کنند و دل ما خانوادهای شهدا و ملت شهید پرور ایران را شاد نمایند و نگذارند چنین حرکتهای مشکوک در دانشگاه ایرانی اسلامیمان بیفتد متشکریم
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
چرا اساتید فتنه گر دانشگاه امام را اخراج نکردند ؟!
چرا به دانشجویان مشروطی با 10 الی 11 ترم تحصیلی مجوز ادامه تحصیل دادند ؟!
فرجی را از وزارت علوم باید اخراج کنید
Iran, Islamic Republic of
احتمالن ايشون مطلع نيستند
مثل قضيه مهاجراني در دولت خ...!
مجید مجد
United States
کلا منحرفین اومدن
از خدا بترس هر کلمه ات را باید در قیامت پاسخگو باشی وای بر اتهام زنندگان
متاسفم برای بازگشت این افراد
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
سلام
United States
اکثر منحرفین برگشتند
دانشجوي حقوق شيراز
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از اين اساتيد كم نيستند ...