چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نکردند!

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 330727
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از دیدار تیمشان برابر کاسپین قزوین در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال با خبرنگاران مصاحبه نکردند که این موضوع اعتراض اصحاب رسانه را در پی داشت.
چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نکردند!
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران که نمایشی ضعیفی برابر تیم کاسپین قزوین که در لیگ دسته دو حضور دارد، داشتند پس از اتمام این بازی با بی اعتنایی از کنار خبرنگاران گذشتند و با آنان که برای پوشش این رویداد ورزشی به ورزشگاه آزادی تهران آمده بودند، گفت و گو نکردند!
 
البته این برای نخستین بار نیست که بازیکنان آبی پوش به خبرنگاران بی اعتنایی کرده و از کنار آنان راحت عبور کردند.
 
باید یادآور شویم گزارشگران، خبرنگاران و عکاسان ورزشی نماینده مردم هستند و با زحمت فراوان خود را به ورزشگاه رسانده و در گرما و سرما، رویدادهای ورزشی را برای مخاطبان خود پوشش می دهند. از این رو شایسته این رفتار نیستند چرا که آنان نماینده گروه عظیم مخاطبان رسانه های خود بوده و بی حرمتی به آنان در واقع بی حرمتی به مخاطبان و هواداران است.
 
امروز از بین بازیکنان استقلال فقط آندرانیک تیموریان و محمد قاضی با نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی مصاحبه کردند و بقیه بدون توجه به حضور خبرنگاران که ساعت ها در سرمای شدید ورزشگاه آزادی حضور داشتند، از کنار آنان گذشتند.
 
به طور حتم، رویه ای که بازیکنان استقلال تهران در پی گرفتند، اصلا مناسب نیست و در آینده ضرر آن متوجه خود آنان خواهد بود و نه خبرنگاران.

 البته به نظر می رسد بازیکنان تیم استقلال به دلیل بازی ضعیفی که امروز مقابل تیم دسته دومی کاسپین قزوین انجام دادند، خجالت زده بوده و روی مصاحبه با خبرنگاران را نداشته و از مواجه با مردم هراس داشتند!
 
این در حالی است که بازیکنان تیم استقلال هنگامی که بازی خوبی از خود به نمایش می گذارند و یا به دنبال مطالبات قانونی خود هستند، خود به دنبال خبرنگاران گشته و با تمامی آنان مصاحبه کرده و زیاد حرف می زنند که شایسته نیست.
 
امیدواریم خبرنگاران رسانه های جمعی و گروهی هم قدر خود را دانسته و از این پس دقت بیشتری در انتخاب بازیکنان فوتبال برای مصاحبه کردن داشته باشند و صحبت کردن با بازیکنان با اخلاق و با شخصیت را مدنظر خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *