دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شد

جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 329731
با تصویب مجلس و ابلاغ رئیس جمهور، زمان اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری یک سال دیگر (پایان ۱۳۹۳) تمدید شد.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، مصوبه مجلس شورای اسلامی قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: عطف به نامه شماره ۱۲۴۴۱۸/۴۹۶۳۵ مورخ ۹ مهر ۱۳۹۲ در اجرای اصل یکصد و بیست وسوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری ‌ اسلامی ‌ ایران قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که با عنوان لایحه دوفوریتی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، با تصویب در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ ۱۴ آبان ۱۳۹۲ و تأیید شورای نگهبان، به پیوست ابلاغ می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی

همچنین رئیس جمهور نیز در نامه‌ای به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور نوشت: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری» که در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ چهاردهم آبان ماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۰/۸/۱۳۹۲ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۵۳۲۲۱/۳۶۸ مورخ ۲۵/۸/۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی واصل شده است، به پیوست جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

رئیس جمهور ـ حسن روحانی

متن قانون:

قانون تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری

ماده واحده ـ مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ تا پایان سال ۱۳۹۳ تمدید می‌شود.

قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه علنی روز سه‌‌شنبه مورخ چهاردهم آبان‌ماه یکهزار و سیصد و نود و دو مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۲۰/۸/۱۳۹۲ به تأیید شورای نگهبان رسید.

رئیس مجلس شورای اسلامی ـ علی لاریجانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *