پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

باند بزرگ شرکتهای هرمی متلاشی شد

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 329568
رئیس پلیس آگاهی تنکابن از متلاشی شدن باند بزرگ شرکتهای هرمی با عضویت بیش از دو هزار نفر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ سعید رجاییان در گفتگو با مهر افزود: در پی گزارشهای واصله نسبت به اقدامات مشکوک گروهی از جوانان مستقر در یک واحد مسکونی در شهر شیرود واقع در شهرستان تنکابن، تحقیق و بررسی در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: سرانجام پس از چندین روز کنترل نامحسوس، محل سکونت این افراد، ماموران با نیابت قانونی از سوی دادستانی این شهرستان وارد منزل شدند و اقدام به دستگیری و ثبت و ضبط اموال کردند.

وی عنوان کرد: متهمان پس از دستگیری و در بازجویی بعمل آمده اقرار به راه اندازی یک شبکه گسترده هرمی و عضو گیری بیش از چهار هزار نفر در این شبکه کردند.

سرهنگ رجاییان بیان داشت: از متهمان تعداد زیادی گوشی های موبایل، لب تاب و تبلت، مقادیر زیادی جزوه وبرشور تبلیغاتی شرکت هرمی کشف و ضبط شد و ماموران آگاهی در حال حاضر مشغول بررسی مدارک و کشف سرنخ برای دستگیری عوامل اصلی این شبکه هستند.

رئیس پلیس آگاهی تنکابن از جوانان خواست تا در سرمایه گذاریهای خود از مراجع ذیصلاح و قانونی برای صحت وسلامت و قانونی طرفین تحقیق و بررسی کنند و در صورت حصول از اطمینان از قانونی بودن اقدام به سرمایه گذاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: اکثر مال باختگان جوانان و افراد کم سن و سال جامعه هستند که به رویای پولدار شدن یو یک شبه راه صدساله پیمودن، به دام چنین کلاهبردارانی می افتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *