شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۶
۳
حاج محمدرضا طاهری نسبت به توهین یک واعظ به مقام معظم رهبری واکنش نشان داد

اگر سایه رهبری نبود نمی‌گذاشتند یکی از این روضه‌ها را بگیریم

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 328982
حاج محمدرضا طاهری، نسبت به اهانت یک منبری به مقام معظم رهبری واکنش نشان داد.
اگر سایه رهبری نبود نمی‌گذاشتند یکی از این روضه‌ها را بگیریم
به گزارش جهان به نقل از وارث، در پی اهانت یک منبری در شبکه ضد انقلاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حاج محمدرضا طاهری در روضه خانگی خود گفت: در همین محرم که شما مشغول عزاداری بودید چه حرف هایی که نزدند! معرفت که کم باشد کار به کجاها کشیده نمیشه!
 
بعضی ها فکر می کنند دانشمند هستند. این ها فقط اسمشان دانشمند است.
 
وی که بسیار از این قضیه متاثر بود گفت: خاک بر دهانشان که می روند و در شبکه های ضد انقلاب می نشینند.
 
آن زمانی که ملعون ریگی را گرفتند، سئوال کردند چه شد که اینهمه یار پیدا کردی؟ اینهمه آمدند و جزو اصحابت! با یک اشاره ات می رفتند و سر شیعیان را می آوردند! آن ملعون گفته بود: چند فیلم از توهین شیعیان را نشانشان می دادم و آنها هم جری می شدند و اقدام به چنین کار هایی می کردند. یکی از این فیلم ها سخنرانی همین آقایی که توهین کرده بوده!
 
وی با مخاطب قرار دادن این فرد گفت: حالا می روی و پشت سر آقا حرف می زنی؟
 
اگر سایه مقام معظم رهبری نبود به خدا قسم نمی گذاشتند یکی از این روضه ها و مراسمات را بگیریم. بخدا از زمان رضاشاه بدتر می کردند.
 
وی در پایان صحبت های خود بیان داشت: خدا را شاهد می گیرم, که آقا نسبت به این جلسات آنچنان عشقی دارند. ایشان همیشه خودشان را خرج روضه امام حسین علیه السلام می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا را شکر که رهبری داریم باهوش. و آگاه به مسائل گوناگون که با تیزهوشی ایشان است که کشور به دست کفار نیافتده است در واقع اگر مقام عظمای ولایت نبودند ایران در سال 88 با این مسئولین ساده لوح ما الان امریکا در ایران حکومت می کرد. باز خدا را شکر . خدایا سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت ایران مستدام و سلامت بدار. آمین
حران
Iran, Islamic Republic of
یه نکته جالب توی حرفهای دانشمند توی شبکه بود، خلاصه بحثش این بود مقام کسی رو الکی بالا نبریم. بعد دقیقا بالای سرش عکس صادق شیرازی رو نصب کرده بودند که از اول تا آخر برنامه تو دوربین بود!
به خدا دوستان حواستون رو جمع کنید، شده عین زمان امیرالمومنین علی علیه السلام. چنان شبه افکنی می‌کنند علیه اسلام اتفاقا توسط آخوند جماعت و منبری‌ها. تا بفهمند وقتی از اسلام و شیعه هیچی باقی نمیمونه.
انشاالله اینا نشانه‌های نزدیک بودنه ظهوره
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای طاهری و کلا مداحان محترم کشور که بی محابا صحبت می کنند همانطور که اهانت یک منبری به هر شخصی اشتباه است صحبت هایی از این دست نیز اشتباه است . خوب است به گفته خودتان کمی هم خداگونه بنگریم و خداگونه صحبت کنیم .