يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

شگفتی‌دشمن‌ازحضورنداجادردورترین تنگه‌ها

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 328824
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نداجا "دزدان دریایی" را در نطفه خفه کرد،گفت: ما همین مساله را تبدیل به عزت کردیم و این موضوع در همه عرصه‌ها اتفاق افتاده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امیرسرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم الحاق ناوهای موشک‌انداز نیزه تبرزین و سیرجان به نیروی دریایی ارتش که در بوشهر برگزار شد، با اشاره به پدیده شوم دزدان دریایی گفت: گمان نکنید که این پدیده خودجوش است بلکه این یک حرکت هدایت شده تا آب‌راه‌هایی که موجب سیادت دریایی ما باشد، به گونه‌ای قطع گردد.

وی ادامه داد: با کمال شگفتی و به لطف خدا همه دریافتند که شما در دورترین نقاط و تنگه‌ها رفتید و این پدیده را در نطفه سرکوب کردید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه برخی حرکت‌ها به گونه‌ای هدایت شده صورت می‌گرفت که گویی اهرمی برای ذلت ما باشد، تصریح کرد: ما همین مسئله را تبدیل به عزت کردیم و این موضوع در همه عرصه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی با تسلیت زلزله برازجان به مردم اظهار داشت: ارتش با تمام توان در صحنه است، همزمانی با این مراسم و تشریف آوردن رئیس‌جمهور با تمام ارکان‌شان و همیت و همت تمام مسئولین استان این‌طور است که به درد مردم در این حادثه رسیدگی کنند و ارتش نیز با تمام توان در خدمت‌شان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *