شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۰
۲۰

روایت سایت حامی دولت از یک گزارش دورهمی!

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 328732
«شب که خبرنگاران و تصویربرداران به دفتر رئیس‌جمهور می‌روند، متوجه می‌شوند دفتر ایشان خودشان رأساً آقای احمدی‌ افزادی که از مدیران فعلی دولت است را دعوت کرده‌اند».
روایت سایت حامی دولت از یک گزارش دورهمی!
به گزارش جهان، سایت آینده آن‌لاین که از سایت‌های حامی دولت است با انتشار این خبر، از قول سردبیر روزنامه جام جم نوشت: در مورد مصاحبه اخیر نمی‌توان از رویکرد مسئولان دفتر رئیس‌جمهور و توقعات عجیب و غریب آنها چشم‌پوشی کرد. جالب است بدانید درباره حضور سه مجری در این مصاحبه بین نهاد و سازمان توافق شده بود. ساعت ۲ بعد از ظهر از دفتر رئیس‌جمهور به صدا و سیما اعلام می‌کنند دو مجری کفایت می‌کند و آقای عابدینی نیاید.

شب که خبرنگاران و تصویربرداران به دفتر روحانی می‌روند، متوجه می‌شوند دفتر ایشان خودشان راسا آقای احمدی افزادی که از مدیران فعلی دولت است را دعوت کرده‌اند. ضمنا به تیم سازمان می‌گویند ما خودمان تصویربردار هم آورده‌ایم و تصویر هم خودمان می‌گیریم! به مجریان هم می‌گویند قرار نیست مصاحبه و چالش و... باشد. دور همی است برای ارایه گزارش رئیس‌جمهور... بامزه‌تر این که از روز قبل اصرار داشتند بخش خبری ۲۱ پخش نشود یا سریع در چند دقیقه خلاصه بشود که مصاحبه زودتر شروع شده و به آخر شب نیفتد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مازندراني
Iran, Islamic Republic of
مهم اين بود از واقعيات مطلع شويم كه در دولت قبل چي گذشته وچي تحويل دولت جديد شده است .لااقل با صداقت با مردم صحبت كرد.نه اينكه آقاي حيدري قبل از مصاحبه با رئيس جمهور قبلي هماهنگ نبود!!!!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی میتونید بگید این صداقت رو از کجا متوجه شدید
ایشان در مورد بدهی های دولت قبلی گفتند ولی در مورد طلب هایی که به اذعان خودشون نمیتونیم داخل بیاریم هم گفتند؟
Iran, Islamic Republic of
کدام صداقت. مثلاً اینکه موفقیتهای ورزشی را به خاطر برداشته شدن سایه سنگین سیاست! خواند؟ یک بچه هم این حرف را نمی زند. چه برسد به یک حقوقدان.

یا ادعای انتقادپذیری دولت؟
Iran, Islamic Republic of
شما خوابی برادر مغزتو شستشو دادند از کجا میدونی احمدی نژاد دروغگوست و روحانی راستگو یه طرفه به قاضی رفتن خیلی آسونه اگه مرد بود جلوی احمدی نژاد این حرفا رو میزد
Iran, Islamic Republic of
جلوی احمدی نژاد این بتونه حرف بزنه!!! کار بزرگترش، اکبرش هم نیست.
این جماعت وا بده در برابر عربده دشمن چیزی ندارن، ... تو محله ما بهش می گن جیگر!!!
بعض احمدي نژاد چشمتون رو واقعيت ها نبنده گزارش خيلي هيجاني بود تا عقلاني اينو كه نمي شه انكار كرد در ضمن كسي كه نگفت نقد گذشته نكنند
Iran, Islamic Republic of
نكه تا حالا واليبال همش مي باخت اون اومد كاري كرد نبازه( با روش صد روزه)
به به..... آقای روحانی مچکریم!!!!!!
آقای ضرغامی مچکریم!!!!!!!!!
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم!!!!!!
United States
نشون میده خیلی تازه کار و خام هستند. تعجبم از اینه که وقتی یکی مانند آقای آشنا که متخصص حوزه علوم ارتباطات در کنارشون هست چرا این دوستان رو راهنمایی نمی کنه. اگر هم کرده و وضع اینه در تخصص ایشون جای سؤال هست.
این هنوز از نتایج سحر است.
تا كي مي تونن شب را به جاي روز به مردم جا بزنند؟‌ نتيجه اين همه دروغ و دغل را خواهند ديد.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
هاشمی = توقف مملکت
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به نکته مهمی اشاره فرمودند که کمتر کسی متوجه آن شد
اینکه دولت گذشته بیشترین درآمد را جذب و در پایان تعهداتی را ایجاد نمود
این یعنی مدیرت واقعی در دولت گذشته
جا دارد به دولت مردان گذشته خدا قوت گفت
به نظر من که این گزارش از محتویات تا زمانش یه جور توهین به شعور مردم بود! من که هرجور حساب میکنم میبینم 100 روزشون از نظر تاریخی جور در نمیاد!
خلاصه اینکه در تدوین حقوق شهروندی حتما بند احترام به شعور ملت را قید کنن.
ادب
واقعیت این است که دولت قبلی خیلی کارهای ارزشمندی انجام داده است ولی خیلی کارها را نیز انجام نداده است.
ایران اسلامی راه طولانی و پر کاری را جهت نیل به اهداف خود دارد.و این را دولت فعلی خوب می داند.
ولی به نظر می رسد جهت جلوگیری از ایجاد توقع در بین مردم بجای داشتن رویکرد و روحیه پر کاری به تخطئه دولت پرداخته است.اگر به توفیقی رسیدند که فبها المراد و اگر نرسیدند تمام تقصیرات را گردن دولت قبلی می اندازند.
آقای رئیس جمهور لطفا با مردم صادق باشید مردم ما خوب می دانند که کارهای زیادی برزمین است و کار دشوار، ولی با این روش که شما پیش گرفته اید مطئن باشید دیر یا زود از چشم مردم خواهید افتاد.
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني هرچه بگويد همين كافيست كه با ادبياتي فاخر و در شان رييس جمهور صحبت مي كند و صداقت را در لحن ايشان مي توان ديد و اين جاي شكر دارد كه ديگر از ادبيات سخيف و دروغگويي احمدي نژاد خبري نيست.
شماها به نگاه ارباب و رعیتی عادت دارید!
اگر مسئولین براتون قیافه بگیرن و قلمبه سلمبه حرف بزنن خوشتون میاد اما اگه یکی باهامون خودمونی باشه ناراحت میشید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جدا هم طراحی سوالات مجریان و هم برخورد بی ادبانه ی رئیس جمهور دور از ذهن بود....../جالب تر اینکه این سه ماه به حدی غیرطبیعی صداوسیما شاکله ی ریاست جمهوری را حلوا حلوا کردند که دیگر داد ملت هم درامده بود که مگر ما قبل تر هم رئیس جمهور حتی بیشتر ازیشان "محبوب" نداشتیم ولی ایشان در مصاحبه شون به جای قدردانی ویژه از حمایت های رسانه ی ملی اون جسارت نابخشودنی رو کردند به همه ی نیروهای رسانه که بنده یکی از این طیف هستم/جمله ایشون شبیه به این مضمون بود که مانند اخرین روزهای دیگر دولت ها با ما برخورد می کنند ...برای هزاران مخاطب و رسانه ای این جمله ی ایشان انقدر غیر منطقی بود که نیازی به جوابیه هم نداشتند.
Iran, Islamic Republic of
دولت راستگويان رو هم ببينيد!!!!!!!!!!
رهگذر
بااین وضع احتمالا برای اولین بار رئیس جمهور 4ساله خواهیم داشت...