پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

۹۰ و فروسی‌پور تحت شعاع زلزله برازجان

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 328343
برنامه ۹۰ شب گذشته که تا بامداد امروز هم ادامه یافت تحت شعاع زلزله ۵.۷ ریشتری برازجان قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در برنامه شب گذشته ۹۰ که مهمان آن بازیکنان پیشکسوت آث میلان و همچنین محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود، عادل فرودسی‌پور مجری برنامه به زلزله ۵.۷ ریشتری برازجان اشاره و به بازماندگان حادثه تسلیت گفت.

در ادامه این برنامه تعدادی از تصاویر مربوط به زلزله برازجان از شبکه ۳ و برنامه ۹۰ پخش شد و در ادامه حسنوند استاندار بوشهر روی خط برنامه ۹۰ آمد.

حسنوند با تشریح زلزله برازجان از توجه برنامه ۹۰ و عادل فردوسی‌پور هم قدردانی کرد و گفت: در اثر زلزله ۵.۷ ریشتری برازجان ۸ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده و حدود ۶۰ نفر هم زخمی شدند.

استاندار بوشهر با تشریح وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ واحد مسکونی خسارت دیدند اما نیروهای امدادی و مسئولان اجرایی در استان با هماهنگی مسئولان کشوری مشغول خدمات رسانی هستند.

حسنوند از توجه ویژه مسئولان کشوری به ویژه رئیس جمهور و هیئت دولت قدردانی کرد و گفت: رئیس جمهور شخصا در تماس تلفنی از وضعیت زلزله‌زدگان جویا شده ضمن اینکه معاون اول رئیس جمهور هم در تماس تلفنی آخرین وضعیت را جویا شد.

در ادامه این برنامه محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس هم از اقدامات استاندار بوشهر قدردانی کرد و درگذشت ۸ نفر از هموطنان را تسلیت گفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *