دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰

مسئولان مشکلات زلزله‌زدگان را کاهش دهند

جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 328315
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان با تلاش و کار جهادی مشکلات مردم را کاهش دهند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله صفایی‌بوشهری پنجشنبه‌شب در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر که در برازجان برگزار شد اظهار داشت: شاهد تلاش‌های بسیار خوبی از سوی همه مسئولان برای کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان هستیم که لازم است از همه این افراد تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان با تمام توان در حال خدمات رسانی هستند و بهتر است که مردم نقا زلزله‌زده نیز آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند تا امدادگران و مسئولان بتواند به خوبی به ارائه خدمات بپردازند.

امام جمعه بوشهر بر لزوم تلاش برای کنترل حواشی این حادثه تاکید کرد و بیان داشت: زمین‌لرزه به خودی خود دارای یک سری حواشی است که برای افزایش کیفیت خدمات، باید سعی شود تا حواشی کم و حذف شود.

وی با تقدیر از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارشد کشور، افزود: امیدواریم همه مسئولان با تلاش و کار جهادی مشکلات مردم را کاهش دهند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری بر لزوم تداوم ارائه خدمات مطلوب به زلزله زدگان تاکید کرد و گفت: مسئولان با همه توان خود در منطقه حاضر شده‌اند و شاهد اقدامات بسیار خوبی برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان هستیم.

استاندار بوشهر نیز با اشاره به تماس‌های رئیس جمهور و تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به زلزله زدگان، گفت: رئیس جمهور در این تماس تلفنی از آمادگی دولت برای جبران خسارات وارده خبر داد و بر آمادگی تمام مسئولان کشور برای تسریع در امدادرسانی تأکید کرد.

فریدون حسنوند به پیگیری‌های دیگر مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ وزیر کشور و معاون اول رئیس جمهور به طور مکرر پیگیر وضعیت زلزله‌زدگان هستند و مسئولان استان با همه توان و ظرفیت تا رفع کامل خطر در منطقه حاضر هستند.

وی ادامه داد: به همراه همه مسئولان در مناطق زلزله زده حضور خواهیم یافت تا از نزدیک مشکلات مردم این مناطق را رصد کنیم و برای حل آنها تلاش کنیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز با اشاره به خسارات وارد شده به منازل مسکونی در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: حدود ۲۵۵ منزل مسکونی در شهرستان دشتستان خسارت دیده است که تلاش برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به خوبی انجام شده است.

شاپور رستمی در ارتباط با رفع مشکلات تاسیسات در دشتستان نیز گفت: مشکلات آب و برق و گاز و تلف را در این شهرستان شاهد بودیم که با تلاش‌های صورت بسیاری از این مشکلات حل شده است و تلاش داریم که دیگر مشکلات نیز تا ساعاتی دیگر حل شود.

لازم به ذکر است که پس از نشست شورای مدیریت بحران استان بوشهر، مسئولان استان بوشهر به بازدید از مناطق زلزله زده پرداختند و عیادتی نیز از مجروحان این حادثه داشتند.

بسیاری از مردم شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان شب را بیرون از منازل خود می‌گذرانند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ درجه در مقیاس ریشتر عصر پنجشنبه شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان را لرزاند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *