شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

پیراهن قیچی‌شده درسرساز شد +عکس

درگیری ونگر و فلامینی بر سر پیراهن
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 328151
آرسنال با نتیجه ۲ بر صفر مقابل مارسی در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به برتری رسید با این همه "آرسن ونگر" با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال پس از اینکه "ماتیو فلامینی" آستین‌های لباس خود را با قیچی کوتاه کرد از این بازیکن توضیح خواست.

تیم آرسنال قرار بود در بازی با مارسی با پیراهن آستین بلند به میدان برود اما فلامینی آستین‌های خود را از ناحیه آرنج با قیچی جدا کرد که این موضوع خشم "ویک آکرس"، مسئول تدارکات باشگاه آرسنال، را در پی داشت. پس از آن "آرسن ونگر"، سرمربی آرسنال، اظهار داشت: من واقعا چنین کاری را دوست ندارم و اجازه تکرار آن را به این بازیکن نخواهم داد. واقعا وقتی ماجرا را فهمیم متعجب شدم.


فلامینی در بازی با منچستریونایتد که به شکست یک بر صفر توپچی‌ها انجامید هم این کار را کرده بود.

واکنش فلامینی هم نشان می‌دهد که این موضوع به این سادگی ها پایان نمی‌پذیرد. بر پایه گزارش دیلی میل، فلامینی گفته بازهم به این کار خود ادامه خواهد داد. وی گفت: بیش از ۱۰ سال است که در فوتبال شماره یک جهان حضور دارم. من دوست دارم پیراهن آستین کوتاه بپوشم و این کاری است که انجام خواهم داد.

"اولیویه ژیرو" هم در بازی شب گذشته با لباس آستین کوتاه برای آرسنال بازی کرد منتهی به جای اینکه با قیچی آن را ببرد لبه‌های آن را تو زده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *