چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱

حزب‌الله لبنان توافق هسته‌ای را تبریک گفت

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 327676
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، تاکید کرد که توافقنامه هسته‌ای ایران، دستاورد علمی و فناوری این کشور را که با خودکفایی و تکیه به توانمندی‌های ملی تحقق یافته است، به نمایش گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، توافق هسته‌ای بین ایران و گروه «۵+۱» در «ژنو» را تبریک گفته و آن را برگ زرینی در پرونده پیروزی‌های درخشان ایران دانست.

در این بیانیه آمده است: امضای این توافقنامه، حاصل دیپلماسی فعال ایران و مواضع تغییرناپذیر آن در قبال برنامه مسالمت‌آمیز اتمی است و سایر کشورها و دولت‌ها و نیز ملت‌های جهان باید آن را الگوی عزت و استقلال قرار دهند زیرا این توافق، بدون تسلیم در برابر دیکته‌های بیگانگان و یا به زانو در آمدن در برابر تهدیدها و تشویق‌های آنان، تحقق یافت.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه خود تاکید کرده است که توافقنامه هسته‌ای ایران، دستاورد علمی و فناوری این کشور را که با خودکفایی و تکیه به توانمندی‌های ملی تحقق یافته است، به نمایش گذاشت.

براساس این بیانیه، ایران توانست در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی رسیده و ثابت کند که تاکید بر مواضع ثابت و حفظ وحدت بین دولت و ملت، می‌تواند تمام چالش‌ها و موانع را پشت سرگذاشته و در نهایت به پیروزی ختم شود.

حزب الله لبنان در بیانیه خود تاکید کرده است: دستاوردی که ایران با امضای این توافقنامه به ثمر نشاند، در واقع پیروزی همه ملت‌های منطقه و شکست دشمنان و بدخواهان آن است و این پیروزی گامی است که گام‌های بعدی را به دنبال داشته و ضامن تحقق خواسته‌های ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «حزب الله لبنان، این دستاورد بزرگ را به رهبر ایران و رئیس جمهور این کشور و نیز دولت و ملت آن صمیمانه تبریک می‌گوید و آن را پیروزی دیگری بر تمام مستکبران و اشغالگران و حامیان آنان در جهان می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *