شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

جواد نکونام: مرد سال آسیا می‌شوم

يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 327427
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌ قهرمانی نیم‌فصل برای هواداران استقلال مهم نبود و آنها قهرمانی در پایان فصل را می‌خواهند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جواد نکونام بعد از برتری یک بر صفر استقلال مقابل ملوان گفت: خدارا شکر که توانستیم بازی را ببریم. ۱۰،۱۱ روز بود که در کنار یکدیگر تمرین نکرده بودیم. با این حال بازیکنان ما توانستند ۳ امتیاز را کسب کنند و امیدوارم بعد از کسب این ۳ امتیاز ارزشمند این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

وی درباره اینکه استقلال با وجود تلاش برای رسیدن به قهرمانی نیم‌فصل بازی خوبی انجام نداد خاطرنشان کرد: به دنبال قهرمانی نیم‌فصل نبودیم و هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بازی بود. هواداران هم به جای قهرمانی نیم‌فصل از ما قهرمانی در پایان لیگ را می‌خواهند.

نکونام درباره سفرش به مالزی گفت: فردا نشست خبری برای هر ۳ بازیکن کاندیدای برترین بازیکن آسیا برگزار خواهد شد و امیدوارم بتوانم این عنوان را به دست بیاورم. در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ استحقاق رسیدن به این عنوان را داشتم اما به آن نرسیدم. اگر این عنوان را کسب کنم خدا را شکر می‌کنم و اگر به دست نیاورم هم زندگی ادامه دارد و به خدا توکل می‌کنم.

بازیکن استقلال و کاپیتان تیم ملی تاکید کرد: احساسم این است که می‌توانم این جایزه را بگیرم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. با این حال این موضوع در زندگی‌ام اهمیت ندارد بلکه موضوع مهم در زندگی‌ سلامتی‌ام است و سال‌های بعد هم می‌توانم با تلاش و خوب بازی کردن انتخاب شده و این عنوان را کسب کنم.

نکونام یادآور شد: قرار گرفتن من در این جایگاه حاصل تلاش بازیکنان و مربیان استقلال و تیم ملی است که از زحمات آنها تشکر می‌کنم. در واقع این حاصل یک کار جمعی است و من به نمایندگی از آنها در این مراسم شرکت می‌کنم. امیدوارم در نهایت این اتفاق بیفتد و من انتخاب شوم.

وی درباره تاثیر لابی در انتخاب برترین بازیکن آسیا تصریح کرد: همواره در فوتبال آسیا شاهد تاثیر صحبت‌ کردن‌ها بوده‌ایم اما من به حر‌ف‌ها گوش نمی‌دهم و تلاش می‌کنم تا این مقام را به دست بیاورم. امیدوارم شایستگی آن را داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *