شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۲

بورسیه‌دخترمشاور وخواهرمعاون وزیرعلوم

شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 327142
علی رغم هجمه های دولت یازدهم به سهمیه تحصیلی بورس، دختر یکی از مشاورین فعال وزیر علوم و همچنین خواهر یکی دیگر از معاونین وزیر علوم، جزء بورسیه شدگان در سال های اخیر هستند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، با روی کار آمدن دولت یازدهم، هجمه های زیادی علیه برخی از اقدامات دولت قبلی به وجود آمد و یکی از موضوعاتی که در صحبت بسیاری از دولت مردان یازدهم شنیده می شد، توقف بورسیه تحصیلی بود.

پس از این صحبت ها، دستور تعلیق قبولی پذیرفته‌شدگان بورس سال ۱۳۹۲ توسط جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، موجبات سرگردانی بیش از ۱۲۰۰ دانشجوی دکتری بورسیه امسال را در آستانه سال تحصیلی جدید فراهم آورد و نگرانی‌های جدی را در میان خانواده‌های‌شان ایجاد کرد.

آنها بورسه تحصیلی را به عنوان نقطه ضعف، باند بازی و ... می دانستند؛ این درحالی است که دختر یکی از مشاورین فعلی وزیر علوم و همچنین خواهر یکی دیگر از معاونین وزیر علوم، جزء بورسیه شدگان در سال های اخیر هستند.

البته این افراد در سهمیه بورس نبوده و با تلاش و نفوذی که در وزارت علوم داشتند، خارج از سهمیه، بورس شدند.

اخبار موثقی از برخی اقدامات غیرقانونی در وزارت علوم در اختیار شبکه اطلاع رسانی دانا است که به زودی در این رابطه اطلاع‌رسانی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دولت راستگویان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه اینکار تو دولت احمدی نژاد بود وای به روز احمدی نژاد بود اما حالا آب از آب تکون نمیخوره هیچ کس هم اعتراض نمیکنه اگه همه هم اعتراض کنن میشن تندرو آشوب طلب!