پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۴

مخالفت روحانی با حضور برخی تندروها در مراسم ۱۶ آذر

شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 327054
تعدادی از عناصر افراطی به دیدار خاتمی رفته و از وی خواسته‌اند در مراسم ۱۶ آذر دانشگاه تهران حضور یابد و سخنرانی کند.
مخالفت روحانی با حضور برخی تندروها در مراسم ۱۶ آذر
به گزارش جهان، خاتمی در پاسخ گفته "من در این مراسم نه حضور می‌یابم و نه سخنرانی می‌کنم اما به شما هم توصیه می کنم سخنرانانی که دعوت می‌کنید نباید تند و افراطی باشند. ما باید فضای سیاسی و دانشگاهی کشور را کنترل کنیم. ما نباید هزینه افراطی‌گری افراد و گروه‌های سیاسی را بپردازیم. به شما توصیه می‌کنم وارد نقد دولت روحانی نشوید. نقد روحانی مایه انشقاق اصلاح‌طلبان خواهد شد."

در همین حال مشرق نوشت:‌ حسن روحانی با حضور در مراسم ۱۶ آذر مخالفت کرده و گفته است:"بنده قراری برای شرکت در این مراسم نداشته‌ام."

وی همچنین ضمن مخالفت با حضور چهره‌های تنش‌آفرین به عنوان سخنران در این مراسم گفته است: "نباید فضای دانشگاه‌ها را ملتهب کرد. کشور نیاز به آرامش برای عبور از مشکلات دارد. هرگونه تنشی در دانشگاه‌ها به ضرر وزیر، اساتید و دانشجویان است."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باید با افراط و تفریط مبارزه کرد. چه سکولارها و چه اصولگراها هر دو مشکل آفرین هستند و باعث عقب ماندگی ملتها می شوند. باید اعتدال را برگزید. مانند آمریکا
Iran, Islamic Republic of
این رو خوب اومدی اعتدال مثل آمریکا !!! خیلی خندیدیم ممنون از طنز ارسالی شما
قربون مانند آمریکا گفتنت بره آمریکا یه بار دیگه معنی سکولار آمریکا واصولگرا و اعتدال را از فرهنگ لغت بخون
تیتر و متن این خبر به نظرتون یک معنی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟