شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۳
۴

رایزن به شهادت رسیده ایران در لبنان+عکس

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 326466
پس از گزارش‌های ضد و نقیض،وزارت بهداشت لبنان شهادت حجت الاسلام ابراهیم انصاری،رایزن فرهنگی سفارت ایران در لبنان را بر اثر شدت جراحات وارده تائید کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مجله مهر، حجت الاسلام ابراهیم انصاری  متولد ۱۳۳۸ (۵۴ ساله) بوده و بین سالهای ۷۱ تا ۷۳ مدير كل ارشاد اسلامي در استان هرمزگان بود. وی همچنین به عنوان مدير كل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان گيلان به ‌مدت ده سال فعالیت کرد و دارای تحصیلات حوزوی بوده و مدرک فوق لیسانس خود را در رشته مدیریت دریافت کرده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش كند
خداوند متعال روز قیامت ظرف خونی را در اختیار کسی قرار میدهد و میگوید تو در ریخته شدن این خون دخیلی و باید جوابگو باشی و فرد انکار میکند که من دخالتی نداشتم ولی به او گفته میشود خونی به ناحق ریخنه شد و شما راضی به آن بودی پس شما هم شریک در آن خون هستی این شهید بزرگوار چه گناهی را مرتکب شده بود که می بایست خونش بر زمین ریخته شود . قابل توجه ...هایی که منفی دادند به این طلب رحمت .
یک داغدیده
مرگ بر صهیونیسم
مرگ بر وهابیون
خدا می دونه حاضرم همشونو به خاک و خون بکشم
اینایی که منفی میدن احتمالا نسبتی با وهابیون یا بمب گذارن ندارن؟ فکر کنم اصلا نسبتی با انسانیت ندارن