پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

تساوی 2-2 هلند و ژاپن در دیداری دوستانه

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 325853
تیم فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه نایب‌قهرمان جهان را متوقف کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال ژاپن عصر امروز (شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه کریستال آره‌نا واقع در خنگ بلژیک به مصاف هلند، نایب قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۰ رفت.

ژاپن که به عنوان تیم نخست آسیا صعودش به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل را قطعی کرده بود و در چند ماه گذشته مسابقات تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کرده‌‌ در این بازی نیز موفق شد یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کند.

در این بازی ابتدا نارنجی‌پوشان هلند توسط رافائل فن‌در فارت (دقیقه ۱۲) و آرین روبن (دقیقه ۳۸) از حریف آسیایی پیش افتادند ولی سامورائی‌های آبی‌پوش پیش از این که نیمه نخست به پایان برسد موفق شدند توسط یویا اوساکو در دقیقه ۴۴ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و در نهایت در دقیقه ۶۰ بازی توسط کیسوکه هوندا بازی را به تساوی بکشانند.

در این بازی روبین فن‌پرسی، مهاجم منچستریونایتد در ترکیب هلند حضور نداشت ولی شینجی کاگاوا، دیگر بازیکن شیاطین سرخ در ابتدای نیمه دوم بازی به جای ماکوتو هاسبه به میدان رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *