سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۳

ادامه طرح زوج و فرد در سراسر تهران

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب: 325822
رئیس پلیس راهور تهران گفت: براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران طرح زوج و فرد از درب منازل تا اطلاع ثانوی اجرا می شود.
به گزارش جهان، سردار حسین رحیمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا لازم الاجرا است و در جلسه امروز تصمیم گرفته شد طرح زوج و فرد از درب منازل تا اطلاع ثانوی اجرا شود پلیس از فردا این طرح را در سراسر پایتخت اجرا و کنترل ورودیهای محدوده قبلی زوج و فرد را نیز تشدید می کند.

وی ادامه داد: ۲۰ تیم در هر منطقه پایتخت وظیفه کنترل زوج و فرد را بر عهده دارند و از ساعت ۶ صبح تا ۱۹ در خیابانهای اصلی حاضرند و با خودروهای متخلف برخورد می کنند.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران در هفته گذشته یکصد تیم معاونت عملیات راهور و ۸۰ تیم پلیس بزرگراه وظیفه کنترل را برعهده داشتند. خوشبختانه همشهریان همکاری خوبی را با پلیس داشتند و میزان اعمال قانون نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری یافته است.

گفتنی است در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته طرح سراسری زوج و فرد در پایتخت اجرا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ali
Iran, Islamic Republic of
پس تکلیف ما که هرروز باید از خارج تهران بیایم تو تهران اونم با زن و بچه که به کار مشغول بشیم چیه؟
یک روز درمیان باید جریمه بشیم؟
خوش به حال پولداراها که زوج وفرد خیابونها هم واسشون تفریحه
lمتین
Germany
با وجود اینکه دیشب در تهران باران بارید و امروز صبح شاهد هوای با طراوتی در تهران هستیم متاسفانه در بدو خروج از منزل مواجه با دو پلیس دفترچه بدست شدم؟!

جالب اینجاست که مسئولین پاکی هوای تهران را ناشی از تدبیر خودشان می دانند و نه باران و رحمت الهی و اصرار بر تصمیم قبلی خود دارند که در این هوای بارانی تنها نتیجه ملموس آن ناراضی تراشی برای خدمتگزاران می باشد.؟
p
ترابخدا یا هراعتقادی که دارید دست از آزارو استرس دادن بااین طرحهای منسوخ شده بردارید