دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

کاهش بی‌سابقه محبوبیت اولاند

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 325380
نتیجه این نظرسنجی مطابق با یافته‌های دیگر نظرسنجی‌ها است که نشان می‌دهد محبوبیت اولاند نزد رای‌دهندگان پس از افزایشی موقت در پایان فصل تابستان، رو به کاهش است.
به گزارش جهان به نقل از دانشجو، نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقاتی «یوگاو» برای پایگاه اینترنتی خبری «هافینگتون پست» و شبکه تلویزیونی «ای تله» که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد میزان محبوبیت فرانسوا اولاند با کاهش شش درصدی ظرف فقط یک ماه، به‌طور بی‌سابقه‌ای سقوط کرده است به‌طوریکه فقط ۱۵ درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در حال حاضر از رئیس جمهور فرانسه حمایت می‌کنند.

نتیجه این نظرسنجی مطابق با یافته‌های دیگر نظرسنجی‌ها است که نشان می‌دهد محبوبیت اولاند نزد رای‌دهندگان پس از افزایشی موقت در پایان فصل تابستان، رو به کاهش است.

سه درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این پرسش که اقدامات اولاند را به عنوان رئیس جمهور چگونه ارزیابی می‌کنند، گفتند دیدگاهی «بسیار مثبت» دارند و ۱۲ درصد اعلام کردند نظری «مثبت» دارند.

۷۶ درصد رای‌دهندگان در عین حال اعلام کردند دیدگاهی «نسبتا منفی» یا «بسیار منفی» دارند.

نه درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در این خصوص اظهار نظر نکردند.

محبوبیت اولاند در پی بالا رفتن بی‌سابقه بیکاری، افزایش مالیات‌ها و کاهش رشد اقتصادی فرانسه در بحبوحه تشدید احساس ناامیدی در سراسر این کشور به علت حذف فرصت‌های شغلی و تعطیلی کارخانه‌ها، رو به کاهش است.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی همچنین بیکاری را نگرانی اصلی خود دانستند به‌طوریکه ۳۶ درصد این مسئله را علت اصلی نگرانی خود معرفی کردند.

۱۳ درصد مالیات‌ها و نه درصد نیز مهاجرت را علت اصلی نگرانی‌های خود دانستند.

این نظرسنجی از ۹۵۰ رای‌دهنده به‌صورت اینترنتی بین هشتم و دوازدهم ماه نوامبر انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *