دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱۹
۱۸۸

واکنش قاطع هلالی به اهانت ابطحی

پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب: 325332
در پی توهین محمد علی ابطحی در شب تاسوعای حسینی به مداحان اهل بیت و نسبت دادن «دروغگویی» به همه آنها، این مساله با واکنش بسیاری از مداحان اهل بیت در سراسر کشور مواجه شد.
واکنش قاطع هلالی به اهانت ابطحی
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، اگرچه ساعاتی بعد وی با انتشار مطلبی جدید در صفحه خود در فیس بوک سعی کرد تا به طور تلویحی حرف خود را اصلاح کند و نسبت دروغگویی به «همه مداحان» را به «جمع کمتری» از آنان تقلیل دهد اما این مساله منجر به واکنش جمع کثیری از مردم متدین و مداحان اهل بیت گشته است.
 
به عنوان نمونه حاج عبدالرضا هلالی که در شب تاسوعا در بین هزاران نفر از عزاداران حسینی در اجتماع «مدافعان اهل حرم» سخن می گفت، با اشاره به این مساله تصریح کرد:
 
«علیه امیرالمومنین(ع) در مملکت شیعه مطلب می‌نویسند ولی کسی صدایش در نمی‌آید تا اینکه شب تاسوعا که می‌شود یک ملعون می‌خواهد دستگاه اهل بیت(ع) را تضعیف کند و به مجلس امام حسین (ع) و مداحان گیر می‌دهد و می‌گوید دروغ می‌گویند. دروغ تو می‌گویی و تو دروغگو هستی که بوی گندت را همه عالم برداشته است.»
 
در ادامه متن کامل صحبت های حاج عبدالرضا هلالی را به نقل از تسنیم می خوانید:
 
عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت شب گذشته در تجمع مدافعان حرم که در هیئت‌الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا برگزار شده بود، گفت: مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور و گریه‌های خود باید به دنیا بفهمانند اگر آن روز به حضرت زهرا(س) سیلی زدند همه ما امروز فدایی حضرت زینب (س) هستیم و برای یک کاشی حرم حضرت زینب جان می‌دهیم.
 
وی افزود: به خم ابروی سیدعلی قسم که اگر به ما اذن بدهند یک نفر از وهابی‌ها و تکفیری‌ها را در سوریه زنده نمی‌گذاریم. این موج و شکوه دستگاه سیدالشهدا (ع) است که هر کدام از عزاداران خودشان را فدایی حضرت زینب(س) می‌کنند.
 
این مداح اهل بیت با تاکید بر اینکه ما هیچ وقت خاک پای غلام غلامان حضرت عباس (ع) نمی‌شویم، اظهار داشت: شعار ما با عنوان «کلنا عباسک یا زینب(س)»، معنا دارد. یعنی در حراست از حریم حضرت زینب (س) حاضر هستیم. باید شمر زمان و حسین (ع) زمان را بشناسیم وگرنه اگر تا صبح حسین(ع) بگوییم به هیچ دردی نمی‌خورد. امروز حسین زمان ما رهبر معظم انقلاب است.
 
هلالی اضافه کرد: این نیست که بنشینیم که ظالم ظلم کند و مظلوم در مظلومیت بماند، ظلم که تکراری نمی‌شود و اینگونه نیست که باز در خانه حضرت زهرا (س) را آتش بزنند ولی ظلم‌های امروز از جنس همان کارها هست واز جنس همان کارها را انجام می‌دهند. امروز سر امام حسین را نمی‌برند ولی از جنس سر بریدن وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه ما برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) اعلام آمادگی می‌کنیم، تصریح کرد: برخی به ما می‌گویند شما اینجا نشسته‌اید و لبیک می‌گویید، من خطاب به آنها می‌گویم مگر ما بی‌صاحب هستیم که همین‌طوری راه بیفتیم و برویم. نه جلوتر از ولی فقیه و نه عقب‌تر از ولی فقیه حرکت می‌کنیم ولی رجز می‌خوانیم و قوی می‌ایستیم.
 
هلالی تاکید کرد: به خم ابرویت قسم که اگر لب تر کنید گردان، گردان برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) می‌رویم و جان خود را فدا می‌کنیم فقط باید اذن بدهید. به این ولی‌شناسی می‌گویند مگر نه همه عاشق امام حسین (ع) هستند.
 
این مداح اهل بیت با اشاره به توهین‌های اخیر برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی و اهل بیت و دستگاه سیدالشهدا اظهار داشت: در همین تهران خودمان کتاب می‌نویسند و یا با قلم اهل بیت(ع) را می‌کشند ولی هیچ‌کس حرف نمی‌زند، انگار حتما باید در حرم حضرت زینب (س) بمب بیاندازند.
 
وی افزود: علیه امیرالمومنین(ع) در مملکت شیعه مطلب می‌نویسند ولی کسی صدایش در نمی‌آید تا اینکه شب تاسوعا که می‌شود یک ملعون می‌خواهد دستگاه اهل بیت(ع) را تضعیف کند و به مجلس امام حسین (ع) و مداحان گیر می‌دهد و می‌گوید دروغ می‌گویند. دروغ تو می‌گویی و تو دروغگو هستی که بوی گندت را همه عالم برداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فکر میکردم لشکر یزید تار و مار شده اما...
سینا
Iran, Islamic Republic of
نه نشده، به منفی‌هایی که بهت دادن نگاه کن!
کاوه
Iran, Islamic Republic of
جریانی وجود داشت در زمان خاتمی، و واکنش دکتر قالیباف به اتفاقاتی که این موجود (ابطحی) انجام داده بود لطفا شرح ماجرا رو بنویسید تا مردم بداند این ابطحی کیست
گر حسین علی شود پیدا
این زمان هم یزید بسیار است
سابقه اقای ابطحی را خواسته بودند که از زمانی که ایشان در بیروت خدمت می کردند و مشهور به اقای ....بوده و همچنین مسئول روابط بین الملل ارشاد در زمان خاتمی بوده و....
حرف از دهن امثال این آدم که در میاد تازه میفهمم چه فلاکتی افتادیم.
منظور این اقا با مداحها بود نه با امثال تو پسر جان. داغ نکن
مواظب حرف زدنت باش پسر جان ... اهانت نکن ... هرچی باشه عزادار امام حسینه پسر جان...
راست میگه با تو نبود ....
هاشم آقا
یکی نیست به این آقای هلالی و باقی مداحان عزیز بگه شرح وظیفه شما چیه؟؟ آیا شما رو بعنوان سخنران دعوت کردن یا مداح؟؟ اینا چرا فکر میکنن چون یک تریبونی دارن اجازه دارن هرچی دلشون میخواد بگن به هر کی دوست دارن توهین کنن ، نکنه جوگیر اون چندتا پاچه خوار دوروبرشون شدن که هرچی میگن بهه بهه و چهه چهه میکنن؟ این آقایان که میگن نباید جلوتر از ولایت حرکت کرد کجا دیدن حضرت آقا به کسی توهین کنن یا بی ادبانه صحبت کنن؟؟؟ یک مورد هم پیدا نمیکنین که حضرت آقا اینطوری صحبت کنن خواهشن مداحان سخنران نظریه پرداز مدعی ولایت یکم یاد بگیرن. ضمنا یاداوری میکنم تو مجلس امام حسین دارین صحبت میکنین خواهشن حرمت امام(ع) را نگه دارید آقایان مداح
جهان جان خواهشن منتشر کن شاید این حرف دل خیلیها باشه من منتظرم
آقا اين واقعاً حرف دله خيلي از مردمه! منم با شما به شدددددددددت موافقم! خاهشاً اين نظر رو هم پخش كنيد!
م...
رحیم
United States
.... همه بدانند که خیلی از ادمها استفاده از اسم رهبر شده برایشان مغازه ودستگاه که هر کاری دلشان بخواهند بکنند وانرا قانونی جلوه بدنند . خیلی ممنمون
بنده با نطر شما مخالفم... وقتی کسی میاد به مداح ها توهین می کنه اونوقت مداح کجا باید جوابش رو بده؟؟؟؟ اینکه چه جوری جواب بده یه بحث جداست.... ولی مداح هم حق داره از خودش دفاع کنه...
در ضمن وقتی جماعتی در یک هیئت جمع می شوند مطمئنا به خاطر مداح است نه سخنران بنابراین در این جور هیئتها مداح می تونه با سخنرانی خود و بیان مطالب خوب و معقول تاثیر خوبی روی مخاطبین داشته باشد.
اميد
Iran, Islamic Republic of
هاشم آقا ؛نوشته شما من رو ياد شخصيت هاشم آقا (سيروس گرجستاني ) در سريال خانه بدوش مياندازه . حضرت آقا ؛جناب ابطحي به مداحان و عزاداران امام حسين (ع) توهين و جسارت كردن و بهشون دروغگو گفتن ؛بعد شما داري ميگي گلم ؛پسرم ؛بچه خوب حرف بد نزن ؛بي ادبي بده . اصلا حواست نيست كه چي داري ميگي . توووهين كرده . شما به جاي نقد منصفانه داري جانبداري ميكني .
علی
لبیک یا حسین (ع)
احسنت بر این طرز فکر ، ما تا آخر ایستاده ایم
هلالی قهرمان
امید نسل جوان
United Kingdom
.... حتما قهرمان هم هست.!!!!!!!!!!!!!
نه پس توهین کننده های به مرام سید الشهدا و مراسم حضرتش و کسانی که در سال 88 حمله کردند و حسینیه های را به آتش کشدند و مردم عزادار را زدند و سرها را شکستند قهرمان اند!!!
محمد
اره شما هم...
هلالی قهرمان....
آقا چرا جوگیر میشید؟
برفرض هم که ایشون حقشون بوده تا از این تریبون از خودشون و بقیه مداح ها دفاع کنند ولی ذیگه قهرمان و ... گفتن به ایشون ....
دست بردار جوگیر نشو
فرشاد
عزیزم به این جو گیری نمیگن.دارن به حرم حضرت زینب (س) اهانت میکنن بمونیم نگاه کنیم!!!؟؟ حداقل حرف که میتونیم که بزنیم. اگه سید علی اجازه بده....
United States
سخت نگیرید ابطحی لحنش همینطوریه
اميد
Iran, Islamic Republic of
لحنش كه اينطوريه ،تفكرش هم كه ضد انقلابي ؛قيافش هم كه ظاهريه و ..... باور كن اون جدش رو هم زير سئوال ميبره .
محسن
هلالی فقط قهرمان ....
فتوحی
انحراف آدمهای خوب و متدین دقیقا از وقتی شروع میشه که اونها رو تبدیل به قهرمان میکنیم. اگر نگاهی به چند سال اخیر بکنید نمونه های فراوانی می بینید.
موافقم
Iran, Islamic Republic of
فیلم قهرمانی استاد هلالی ‍‍چند سال پیش منتشر شد
به شما چه ربطی داره؟
فيلم قهرماني هاي تو رو هم ميخواي منتشر كنن؟!!
فقط تاسف برای شما که باز یادآوری میکنی !
نسل جوان ... امیدو بی خیال شو ...
darya
...t che konim halali?
ناشناس
از فردی که پدرش ادعای رابط امام زمان بودن داره .....
هلالی چه....است
این یارو هم روش حرف بزنه ....
ابطحي يه معلوم الحاله. واقعا در سيد بودن خيليها من شك دارم.
دهانش خرد باد
ابطحی از کسانی بود که در فتنه 88 از حمله کننده ها به حسینیه ها و آنهایی که عزاداران حسینی را کتک زدند و سر شکستند حمایت کرد. انتظار بیش از این از او نمی رود.
United States
عزیزم،ایشون اون موقع زندان بود...
تو چرا به خودت گرفتی عزیزم؟ ....
دفاع از حریم اهل بیت و مجالس آنها وظیفه همه است خصوصا مداحان و سخنران ها. اگر کسی سکوت کند باید پاسخگو باشد که چرا در مقابل توهین سکوت کرده است.
....تخريب كننده بود ؟
عزادار حسينى
Canada
چه خبر از ..هلالى؟ ...
اينجا دوست و دشمن و ميشه شناخت ، هلالي هر كاري كرده زندگي شخصيشه به كسي ربطي نداره ، ضمن اينكه يه پاي فتنه هم نبوده !!!
محمد سعیدی
...

سابقه ی این آقا مشخصه
..
قاطع بود واقعا!!!!
Kuwait
ابطحي بعنوان يك روحاني و سيد اولاد پيغمبر حقش اين نيست ....
سید یزدی مرام ندیده بودیم که دیدیم. این آقا سال 88 هم از کسانی که به حسینه ها حمله کردند حمایت کرد.
ابطحی که همش زندان بود
موحد
جدي؟ ان اكرمكم عندالله اتقيكم آيه نگفته ساداتكم!!! كم سيد داشتيم كه خطا رفتند؟ جعفر كذاب خوبه دم دست هست كه ملاك رو حق بزاريد نه عشيره! سلمان فارسي از اهل بيت شد و خيلي از مثلا عشيره برعكس!
حیف لباس و لقب سیادت به این فرد!!!!
سيد اولاد پيغمبر وظيفه اش بيشتر است.
تنها تفاوت سيدها با غير سيدها همين است.
اف بر ابطحی
Iran, Islamic Republic of
این آقا عددی نیست که بهش سید بگیم سید بودن حرمت داره نه این که حامی دشمنان حسین زهراست
ببخشید هلالی همون....
Iran, Islamic Republic of
ما خودتونو اصلاح کنیم ....
United States
.....
حميد عليمي اذن گرفت رفت سوريه؟
اتفاقن راست گفته....
حسین
....نکنه خودشو مداح می دونه؟!
از مشهد
سلام
متاسفم براي بعضي از مداحان ....
...اقای هلالی هر کی شما رو نشناسه من از زمانی که یه بچه پنج ساله بودی شمارو میشناسم
جوان
هلالی قهرمان امید نسل جوان....
United States
این مداحا چرا انقدر ....
اره . قهرماني هلالي....
Iran, Islamic Republic of
اقای هلالی عزیز

قربون دستت ...
نوبخت ازقادمشهر
ما که نمیدانیم ابطحی چه گفت ....
hamid
... . .خدايا كيا مردم رو نصيحت مي كنند.
حالا چرا به تو برخورده مگه تو مورد خطابش بودی؟
من هلالی رو درست نمی شناسم ولی می دانم که سخن حق را از دهان کافر هم که باشد باید پذیرفت. هلالی که مداح اهل بیت است و حریم خاص خود را دارد.
محمد
Germany
سلام
من کاری به درست بودن یا نبودن مطالب ابطحی ندارم اما ادبیات آقای هلالی دور از شان یک مداح است. از دهان ذاکر اهل بیت نباید هر حرفی بیرون بیاید.
هر کس به مجالس امام حسین توهین کند دشمن این ملت به حساب می آید. غیرت ایرانی اجازه توهین به مقدسات را نمی دهد.
یکی تو راستگویی یکی ....
Iran, Islamic Republic of
...؟ خدار شکر که جهان ماهیت خود را به خوبی نشان داد
مرگ بر فتنه
United States
تو مملکت شیعه خون مدافغین دین وقرآن را می ریزند و کسی نمی تونه بهشون گیر بده توهین که چیزی نیست .
فهیمه
......قابل توجه بعضیا
Iran, Islamic Republic of
به جای لبیک گفتن برو ....
چو پرده برافتد ....
مراقب خودت باش
iهلالی قهرمان امشب و ابنجا بمان
معلم تاریخ
Iran, Islamic Republic of
ارزشهای جامعه که وارونه شود ....
حافظه تاریخی
این هلالی همونی نیست که ...
Iran, Islamic Republic of
آره همونه...
بابا مارو ازاین هاله ی ابهامی که دور کله ما تشکیل شده رهایی بدید این هلالی کدوم هلالیه؟
منظورت همونه كه .... ميزد؟
هلالی رو نمی دونم ولی ابطحی چند سال است که شئونات مذهبی را زیر سوال می برد و از توهین کننده های به مقدسات خصوصا مراسم سید الشهدا حمایت می کند.
..خداوند آبروی آدم ها را حفظ می کند....
کمال
اینقدر به این مداحان پروبال ندهید....
ما پر و بال ندادیم حضرات معصومین سلام الله علیه پروبال دادند.
یک کلام از مادر عروس
آفرین بر شما که اظهارات یک آدم م... رو اینقدر با آب و تاب پوشش میدید....
حرفات به دل نمی نشینه.....
محمد
هلالی....اصلاح کن
.... بابا آدم حسابی تر پیدا نکردین ؟؟؟؟
دکترای علوم قرآن و حدیث
حرف من که دکترای علوم قرآن و حدیث خصوصا در نهج البلاغه هستم قبول است؟
شاید در بیان واقعه تاریخ کربلا برخی مطالبی را عنوان می کنند که درست نیست و برخی مداحی ها اندکی ضعیف است. اما همه مستمعین هم در یک سطح نیستند. از طرفی آدم اهل درد و اهل عشق به جای تخریب آباد می کند مانند شهید مطهری که درباره تحریف های عاشورا کتاب می نویسد و موجب ارتقای سطح مجالس عزاداری می شود، نه اینکه بیاید و توهین و تخریب کند.
امروزی
Latvia
....این آقا همون کسی نیست که ف...
...بر سر جهان که همچین نظرایی چاپ میکنه
اما فارس اصلا همچین کاری نمیکنه
خدایا شکرت این اولین باریه که یک نقطه چین را می تونم بخونم. از بس از بالا تا اینجا نقطه چین خوندم و نفهمیدم دچار سردرگمی شده بودم.
این ....کی ازهمان سردمداران فتنه88نیست که درروزعاشورا پرچم ال الله رااتش زدند وهلهله وشادی سردادند؟.
...
ابطحی در فتنه 88 از حامیان توهین به حسینیه ها و مجالس عزاداران حسینی و بی حرمتی به بیرق ها پرچم ها بود.
باریکلا جواب خوبی داد
ایشون مداح خوبیه ولی باید حاشیه هاشو کم کنه
تنور شایعه داغ است
گوش را بگرفت و گفت این باطل است
چشم حق است و یقین اش حاصل است

ما به چشم خودمان دیدیم که در عاشورای 88 فتنه گران چه کردند و ابطحی هم از آنها حمایت کرد.
خدا لعنت کنه یزیدیان زمان رو
خدا لعنت کنه فتنه گران پیرو یزید رو
خدا تارو مارشون کنه انشالله
Australia
هلالی دقت کن!
United States
ظاهرا آقای هلالی به خودش گرفته قضیه رو! دلیل نمی شه وقتی آقای ابطحی یه ادعایی درباره عده ای از مداحان می کند به ایشون که سید هستند بگیم: ملعون!!!
ابطحی سال هاست که به عزاداران حسینی توهین می کند و باید در همین مجالس هم جوابش را بگیرد. دیگران اگر ساکتند باید جواب بدهند که چرا در مقابل این توهین ها سکوت کرده اند. نه اینکه هلالی جواب پس دهد که چرا جواب داده. آیا ساکتین مصداق حرف ها و توهین های ابطحی هستند؟؟؟
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
نظرتون راجع به سیدضیاء طباطبایی انگلیسی و سید نورالدین کیانوری روسی چیه؟
از این دست سیدها در تاریخ کم نبودند که زندگیشون را وقف ابلیس کردند و بدترین جنایتها و خیانتها را به اسلام و رسول الله روا داشتند.
پاسخ به محمدعلی عزیز
United States
من در صدد تطهیر یا حمایت از آقای ابطحی نیستم. زمان واقعه کربلا، وقتی اهل بیت امام حسین رو اسیر کرده بودند، لشکر یزید بیشترین اهانت ها رو به کاروان اسرا می کرد، اما حضرت زینب و دیگران کمترین اهانت و دشنامی به دشمن نداند. خوبه آقای هلالی که خودشون رو مدافع حرم حضرت زینب می دونند، در این قضیه (هر چند یک قیاس مع الفارق هست) راه حضرت زینب رو پیش می گرفتند. "ملعون خواندن" یا ادعای "بوی گند داشتن" و ... شد جواب؟؟؟!!!
France
حرف شما درسته نباید توهین کرد اما ملعون لفظی است که در اسلام برای خطاب کردن به دشمنان خدا و منحرفین جایگزین فحش شده.
بعدشم بوی گند واقعا از افکار این حضرات میاد و فحش اگر در طرف صدق کنه دیگه فحش نیست چون اگر دقت به معنای لفظ فحش کنید میشه ناسزا گفتن یعنی به کسی چیزی بگی که لایقش نباشه یعنی اگر به یه بی سواد هم بگی دانشمند، با اینکه حرف بدی نیست ولی چون لایقش نیست فحش تلقی می کنه همونطور که بعضا به خنگها میگن دانشمند.
این حضرات هم منحرف فکری اند و هم بو یگند این انحرافشون دوباره بلند شده و ملعونن چون با شبهاتشون تیشه به ریشه دین و اعتقادات مردم می زنن
United States
بسیار خب. بیایید با هم دعا کنیم همه از شر هر فتنه و انحرافی در امان باشیم.
قلى
از پرچمت بيش از اين انتظارى نيست!!!
من با ابطحي موافقم
....
در عجب ام !!!
همان طور که یک مادر دلسوز که بیشتر از هر کس به خطای فرزندش اشراف دارد عیب فرزندش را در بوق نمی دمد، اگر کسی هم به نقصی واقف است باید در رفع آن نقیصه بکوشد نه اینکه خوراک مطبوعاتی برای سایت ها و شبکه های وهابی که شیعیان را جاعل هایی دروغگو معرفی می کنند تهیه کند و مهر اثباتی بر ادعای کسانی شود که ریختن خون شیعه را واجب می شمارند. یعنی آقای بطحی این مسئله ساده را نمی داند؟!
احسنت بر این مداح
افرین برادر
ایرانی
اگر ابطحی راست می گوید سوتی های پدرش را جمع کند...
یکی بیاد ایشون رو .. جمع کنه
آب که سر بالا بره ....
زهير باقر زاده
آقاي هلالي ابتدأ گذشته ي پر إز افتخار خود را تطهير نمايند ،
داداش از گذشته ي خودت مثل اينكه خيلي مطمئني !!!
قلیون
جمله بسازيم الان ؟
روزبه
انشاء ا.. هر کسی که با اهل بیت (علیهم السلام) و دستگاه عزای ایشان دربیفتد با شمر و خولی و عمرسعد و حرمله (لعنت الله علیهم) محشور بشه.

ای حسین ، من اگر گریه برایت نکنم می میرم . . .
Germany
واقعا بیچاره ....که مدافعش اینه!!
مرجان
United States
"امروز حسین زمان ما رهبر معظم انقلاب است." بعید می دونم مقام معظم رهبری این تعبیر و تشبیه آقای هلالی رو بپسندند.
ارمیا
شما شک داری؟
مرجان
United States
شما را ارجاع می دهم به بیانات رهبر انقلاب در دیدار نیروهای مسلح شمال کشور (۱۳۹۱/۰۶/۲۸):
"من به شما عرض میكنم، به همه هم این را میگویم و گفته‌ام و تكرار میكنم؛ مبادا آن صفاتی، خصالی، مناقبی كه متناسب با وجود ولی‌عصر (ارواحنا فداه) هست، اینها را تنزل بدهیم در سطح انسانهای كوچك و ناقصی مثل این حقیر و امثال این حقیر. اینی كه گفته میشود كسانی كه در این سفینه سوارند، غم طوفان ندارند:

چه غم دیوار امت را كه دارد چون تو پشتیبان
چه باك از موج بحر آن را كه باشد نوح كشتیبان

این نوح امام زمان است، اما با یك نگاه عمومی به طول تاریخ اسلام وقتی نگاه كنیم - كه سعدی هم با همان نگاه این شعر را گفته است - وجود مقدس خاتم‌الانبیاء (صلی‌الله‌علیه‌وآله) نوحِ كشتیبان این امت است. "
متاسفانه شماها از این فرمایش اقا سوءاستفاده می کنید
در هر زمانی مردم دو دسته اند، یا حسینی اند و یا یزیدی
در این زمان هم رهبری یا همون ولایت فقیه جای حسین زمان هست و استکبار یزید زمان. حالا اگر کسی به اقا بگه حسین زمان نعوذبالله قصد نداره ایشونو با امام حسین (ع) یکی کنه بلکه جایگاه فعلی اینطوره
United States
قسمت دوم حرف شما را که اشاره به جایگاه فعلی کردید پذیرفتم اما قسمت اول نظر شما که من و امثال من را متهم به سوء استفاده از این فرمایش آقا کردید قبول ندارم اما نظرتان را محترم می دانم.
گذشت کنید
ابطحی شوخی کرده
India
هرچه فریاد دارید سر وهابیها بکشید
اگر کسی همسو با وهابیت حرفی زد و قدمی برداشت چه؟ بر سر او هم فریاد بکشیم ؟!
Finland
دعوا نکنید
چشم
رضانیا
Iran, Islamic Republic of
احسنت
از ابطحی بیش از این انتظار نداشته باشید
مهدی
United States
هلالی همون ...
وحدت وحدت وحدت
جون جدت با توهین کننده به مجالس سید الشهدا وحدت نخواه
عجب!
گودرز گودرزی
Iran, Islamic Republic of
راست گفته
ابطحی اینه ای اینو همه نزدیکاش و کسا یی که از نزدیک میشناسنش نقل میکنند
ستوده
Iran, Islamic Republic of
جریان موسوم به اصلاح طلبی از جنس محمد علی ابطحی و خاتمی و... با مداحی و مداحان مخالفند چون ماهیت شیطانی جریانات در جلسات عزاداری و در منبرها و توسط روحانیون و همین جلسات مداحی مداحان افشا می شود . و این پدیده تازه ای نیست .
هلالی یک ... تمام عیار این روزهاست
نه ابطحی نه هلالی صلاحیت سینه چاکی در این خصوص را ندارند .سوابق در خشانی دارند.!!!!!!!!!!!!!
علی
عحب این هلالی همون هلالی بود
ابن علی
آقای ابطحی بهتره به فکر دروغایی که در سال 1388 به مردم گفتند باشن دروغ اساساً بده آقای ابطحی خجالتم خوب چیزیه
یکی بایدحرف بزنه که خودش پته اش رو آب نباشه ...
brt
یادش به خیر...
Finland
یکی نیست به این ....نما بگه چی شد که بعد یه روز بازداشت بعد ....
یکی باید خود این آقا رو جمع کنه
Iran, Islamic Republic of
ملعون؟
واقعا" تو مداح كدام اهل بيتي كه اينطور بي محابا حرف ميزني
در زیارت عاشورا رسما تمام کسانی که با مرام محمد و آل محمد دشمنی می کنند، لعن شده اند و زمانش تفاوتی نمی کند.
هر چند تا جایی که بشود با استدلالی محکم مقابل این افراد ایستاد شایسته تر است. منطق شیعه محکم است و استدلالش بی رغیب. برای همین هم هست که با تمام قوا در جهان دارند با ما مبارزه می کنند تا نگذارند سخن مان را دیگران بشنوند.
Canada
ابطحی رو جدی نگیرید
صادق
اول بهتر است هلالی خود را اصلاح کند بعد بلبلی کند
v,
این مداح خیلی بهتر از بعضی خواننده هاست اولا
دوما ملعون یعنی دور از رحمت خدا کسی که تو فتنه بوده دور از رحمت خدا نیست
جدیدا" مد شده حمله به همه چیزایی که یه جوری به دستگاه تشیع و امام حسین ربط دارن
یه مصاحبه دیدیم از رضا ....که انگار قبلنا تو حوزه هنری مسئول موسیقی چیزی بوده
اونم براحتی گفته مداحا الان مثل موسیقی کاباره ای میخونن و اخلاص ندارن و ازینجورچیزا
میخواستم بپرسم که آقای ...تو از محسن نامجو دفاع کردی و اونو زاییدی کسی بتو دری وری گفت؟
مداحی بتوچه ربطی داره مردک؟
اصلا تو این دوره جدید چرا همه چی اینقدر بیربط شده؟
یه ...تو تالار وحدت جلوی معاون وزیر ارشاد به سمت علما و مراجع حمله میکنه- دود از مغز همه بلند میشه اما حتی کک جناب معاون وزیر هم نمیگزه
آیت الله العظمی مکارم شیرازی تو درس خارج هم به وزیر ارشاد و هم به اون مطرب حمله میکنن
دو روز بعد یه مطرب دیگه باسم فرج ...در دفاع از کسیکه مرجع تقلید تنها کشور شیعه جهان اونو کنار زده- دفاع میکنه و نامه سرگشاده مینویسه!
دو روز بعد از اونم ......فاسدالاخلاق در دفاع از خوانندگی زنا مصاحبه میکنه!
همزمان روزنامه بهار به امیرالمومنین و ولایت دری وری میگه و نشریه دیگه ای به اهلبیت حمله میکنه
حسین ع....تو انجمن موسیقی که زیر مجموعه همین معاون شیعه و متدین وزیر ارشاداست پلاسه
مدیر برنامه همین علیزاده اسمش ......است و ماهها بخاطر فتنه زندان بوده
عموی همین مدیربرنامه ....قدیمی ترین معاندانقلاب و زندانه!
یه مشت آدم دری وری دیگه هم هستن که رگ و ریشه اونا رو هم میتونین تو مصاحبه بهراد .....که از سه شنبه شب تاسوعا تو سایت موسیقی ما چاپ شده ببینین!
همه این دری وریا الان یا تو انجمن موسیقی پلاسن مثل کیاوش ......و چ....و ص... و دیگرانی که همه شون تو یه چیز مشترکن: حضور تو فتنه 88
همه این آدما باضافه کسانیکه سابقه اخراج بخاطر فساد .....و مالیو دارن با همین معاون متدین یا وارد شدن یا در حال ورود هستن
از پ.....گرفته تا ح....و خ...و م...و دیگران و دیگرانی که همه رو میتونین تو گزارش بهراد ....بهتر ببینین و پیگیری کنین!
روزگار بدیه
خدا عاقبتمونو بخیر کنه
یاعلی
جمع بندی دقیقی بود
وقتی یزیدیان 88 رامحاکمه نمیکنند وبعدازچهارسال طلبکارهم شده اند تعجبی نیست که درروزنامه ها ولایت امیرالمومنین(ع) راهم انکارکنند و.....
علیرضا
United States
خیلی از این به اصطلاح مداح ها آدم های بسیار ..... هستند که فقط ادا در میارن . کسی که ایمان داره به دیگران تهمت نمیزنه
پوستین وارونه!
تهمت؟ آقای ابطحی که از حامیان فتنه و آتش زدن حسینیه ها در سال 88 بود و در حال حاضر هم شأن مجالس عزاداری سید الشهدا و مداحی را زیر سوال می برد و تخت گاز می تازد و توهین می کند از نظر شما تبرئه است یعد به کسی که پاسخ این همه توهین را می دهد می گویید تهمت زننده؟!
زنده باد هلالی
بابک
چه مظلوم است حسین زمان
اون ....که به این مداح میدان دادند مشخص است دنبال چه هدفی هستند
اشتباهی مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
واقعا این هلالی باعث شور در مراسم می شود
Iran, Islamic Republic of
تاسف بر شما
آقای ابطحی برای شما و پدرتون متاسفم
United Kingdom
ابطحی درست گفته...
Germany
از شما جهان نیوزی ها تشکر می کنم
Germany
درود بر حاج عبدالرضا هلالی.
United States
....
کسی جلوتو نگرفته
...
Germany
نه كه خودت خيلي بوي عطر ميدي!!!!
... جهان تو هم چقدر شانت تنزل کرده ....
Thailand
.. تو برو اول الفباي دين رو ياد بگير....
خوب است پاسخ چنین موضوعاتی را علما و دانشمندان بدهند نه جماعت مداح که برخی از آنها حتی دیپلم هم ندارند !
عباس
Iran, Islamic Republic of
هم هلالی وهم ابطحی دوتا شون مردودن
یا علی
...

اونوقت اینا کفر نیست نه؟؟
ارمیا
حضرت امیر (ع) میفرمایند:
اگه دیدی امروز کسی گناهی کرد، فردا به چشم یک گناهکار نگاهش نکن، شاید دیشب توبه کرده باشه. این فرمایش راجع به همه مصداق داره، من، شما، هلالی، ابطحی و ...
بیاید توی اظهار نظرهامون خدارو در نظر داشته باشیم. بیشتر از اینکه ببینیم کی چی میگه، ببینیم حرفش حساب هست یا نه...
س.م
Iran, Islamic Republic of
حالا هلالی خیلی آدم درستیه ....
من نمی دونم هلالی مشکلی داره یا نه ولی در هر صورت این باعث تبرئه ابطحی از بی ادبی اش به مجالس عزاداری سید الشهدا و هم سویی او با شبکه وهابی نمی شود.
متاسف
Iran, Islamic Republic of
براتون متاسفم ....
متاسفانه سیاسیون در هر امری نظر میدهند و هر طور می خواهند نظر می دهند اما به محض ورود سایرین در حوزه انها و پاخ دادن می گویند سیاسی کاری نکنید!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر مداحان با سواد
United States
متاسفم برای همه افرادی که فتنه رو تطهیر می کنن
محمد از بهشهر
France
در گیر و داره حیدر ستیزی
پشت در آمد بانوی خانه
با بغض و کینه
اهل سقیفه در را شکستند چه وحشیانه



هلالی-فاطمیه بهشهر یادش بخیر
.
زیبا گفتند.
ابوالفضل
حاج آقا رضا همیشه حامی ولایت بوده و کسانی که چند سال پیش قصد تخریب این نوکر حضرت زهرا رو داشتند به زمین خوردند و اکنون به مدد امام زمان و رهبری بیشترین جمعیت عاشقان امام حسین و هیئت آقا رضا به خودش اختصاص می ده.
....
Iran, Islamic Republic of
درود بر هلالی

خوب جوابشو دادی