يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

درخواست‌وزیربرای‌برگزاری مجددمناظره‌اعتیاد

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 324415
وزیر کشور با اعلام رضایتمندی از مناظره‌ روز گذشته با موضوع موادمخدر و آسیب‌های آن، خواستار برگزاری مناظره دیگری با محوریت اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روز گذشته عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در خلال مناظره روز گذشته شبکه اول سیما با ابراز اعلام رضایت خود از برگزاری این مناظره،‌ برگزاری مناظره دیگری را با هدف بررسی اهتیاد و مبارزه با مواد مخدر خواستار شد.

در مناظره روز گذشته سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، حجت‌الاسلام موسی قربانی نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، امیرحسین قاضی‌زاده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بابک دین‌پرست معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر و حمیدرضا جلائی‌پور به عنوان جامعه شناس در این برنامه حضور داشتند.

در مناظره روز گذشته مبارزه با مواد مخدر با اولویت مهار تقاضا یا کنترل عرضه به عنوان پرسش این برنامه مطرح شد که ۶۳ درصد از مردم علی رغم نظر اکثر کارشناسان و میهمانان این برنامه،‌ اولویت کاهش عرضه در مبارزه با مواد مخدر را بهترین راهکار دانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *