سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲

جلسه آخوندی و مجلسی‌ها درباره مسکن‌مهر

سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 323688
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده، قرار است اعضای این کمیسیون امشب با وزیر راه و شهرسازی دیدار کنند.
به گزارش جهان، سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به زمان دقیق دعوت از وزیر راه و شهرسازی به این کمیسیون، گفت: دعوت از آخوندی در این کمیسیون منتفی شده است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده، اعضای کمیسیون عمران مجلس امشب بازدیدی از وزارت راه و شهرسازی دارند و قرار است در این بازدید، نشستی نیز با آقای آخوندی، وزیر راه و شهرسازی داشته باشند. بر این اساس حضور وی در کمیسیون منتفی شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جزئیات دیدار امشب اعضای کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: در این دیدار قرار است در مورد برنامه‌های این وزارتخانه برای مسکن مهر و نیز برخی مسائل عمرانی دیگر مواردی مطرح و درباره آن‌ها بحث و تبادل نظر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Switzerland
مجلسي ها مواظب باشند دولت گرانى وتوقف خدمات را به نام انها وكام خود انجام ندهد !
واگر كسانى در مجلس چنين پيشنهاداتى دادند با نام و، وابستگى جناحى شان باشد نه با ابهام كارى وكلك!
اقاجون مادرتان یه کاری کنید بدون سیاسی کاری این خونه های ما رو تو پرند که باید الان میدادنو گفتن برید یه ساله دیگه ب اینکه سازه امادس قبل زمستون همین امسال تحویل بدن