پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اتفاقی عجیب برای نکونام در کمپ استقلال

قلعه‌نویی به محل تمرین نیامد
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 323679
مفقود شدن استوک‌های جواد نکونام در تمرین استقلال باعث شد تا کاپیتان تیم ملی در کنار زمین بنشیند و نظاره‌گر این تمرین باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده‌سازی خود را از ساعت ۱۵ امروز سه‌شنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه پی‌گرفت. در این تمرین که با حضور تنها ۱۵ تماشاچی برگزار شد، بازیکنان حاضر در تمرین زیر نظر مربی بدنساز تیم خود را گرم کردند و پس از انجام تمرینات هوازی به شوت از راه دور و فوتبال درون تیمی پرداختند.

در تمرین امروز استقلال یک اتفاق جالب هم رخ داد. قبل از شروع تمرین جواد نکونام به سایر اعضای تیم گفت که استوک‌هایش در رختکن تیم غیب شده است. تلاش برای پیدا کردن استوک‌های کاپیتان تیم ملی سرانجامی نداشت تا وی در گوشه‌ای از زمین بنشیند و نظاره‌گر تمرین هم تیمی‌های خود باشد.

گوران لاوره که قبل از بازی با سایپا در تمرینات تیم حضور نداشت، امروز به کمپ استقلال رفت و فقط ۲۰ دقیقه دور زمین دوید. آندرانیک تیموریان، سیدمهدی رحمتی و محمد قاضی سرشناس‌ترین بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز بودند. بازیکنانی که در دیدار برابر سایپا به میدان رفته بودند در تمرین امروز غایب بودند و رحمتی تنها بازیکن فیکس استقلال بود که در این تمرین حضور پیدا کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *