پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰

استقلال با گل برهانی، سایپا را شکست داد

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 323312
دیدار معوقه تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال تهران در نهایت به سود تهرانی‌ها خاتمه یافت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان بعد از ظهر امروز به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

این بازی در حالی به میزبانی البرزی‌ها برگزار شد که سال‌ها دیدارهای استقلال و پرسپولیس با سایپا به دلیل عدم امکانات کافی کرج، در تهران برگزار می‌شد و این نخستین حضور استقلال تهران در کرج برابر سایپای البرز است.

دیدار فوق ساعت ۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد و در نهایت با تک گل آرش برهانی به سود آبی‌پوشان تهرانی خاتمه یافت.

برهانی گل خود را از روی پاس محمد مهدی نظری و در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند.

این دیدار در حالی برگزار شد که استقلالی‌ها با لشکری از مصدومان و محرومان روبه‌رو بوده و بازیکنان اصلی خود از جمله خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و سیاوش اکبرپور، جواد نکونام و آندرانیک تیموریان به همراه نداشتند و پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از زمین سبز، از وجود کاپیتان گلزن خود نیز محروم بودند.

داوری این دیدار بر عهده علیرضا فغانی داور با سابقه و بین‌المللی فوتبال ایران بود که وی در طول ۹۰ دقیقه به حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی از استقلال و محمدرضا ناصحی از سایپا کارت زرد نشان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *