پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

اعتراف اسرائیل به داشتن سلاح‌های مخفی

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 323011
رییس رژیم صهیونیستی دیدار از پایگاه هوایی پالماچیم با ادعای اینکه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در جهان به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است اذعان کرد که نیروی هوایی این رژیم دارای سلاح های مخفی است که تاکنون دیده نشده است.
به گزارش جهان، شریان به نقل از اسراییل تودی نوشت: "شیمون پرز" رییس رژیم صهیونیستی دیدار از پایگاه هوایی پالماچیم با ادعای اینکه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در جهان به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است اذعان کرد که نیروی هوایی این رژیم دارای سلاح های مخفی است که تاکنون دیده نشده است.

پرز گفته است که همه تجهیزات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی و نیروی هوایی قابل مشاهده نیستند. هرکسی که بدنبال تهدید و اذیت ما باشد باید این را بداند. ژنرال بنی گانتز رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز پس از صحبت های پرز گفت که ما ۳۶۵ روز سال در هر محدوده و برای هر چالشی آماده ایم. نیروی هوایی اصلی ترین سیستم برای بازدارندگی و اعمال هجومی و دفاعی است و توانایی های پیشرفته شگفت انگیزی را دارا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *