دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲

برکناری 10مدیر استانداری در یک روز!

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 322295
تغییر مدیران از اختیارات قانونی استاندار است ولی برکناری همزمان 10 مشاور و مدیر در هسته اصلی تصمیم گیری برای استان جای تامل دارد.
به گزارش جهان به نقل از سایت شیرازه، هنوز 10 روز از استانداری دکتر احمدی در فارس نمی گذرد که 10 نفر از مدیران و مشاوران استاندار سابق در استانداری یک جا و به طور ناگهانی برکنار شدند.
 
به گفته یک منبع آگاه، ابراهیم شعرا مشاور اقتصادی استاندار سابق، امين الله قرباني كشكولي مشاور استاندار فارس در امور عشایر، علی عوضدخت مديركل دفتر ارزيابي عملكرد - بازرسي و پاسخگويي به شكايات، حجت الاسلام محمدحسين كاوياني مشاور استاندار در امور روحانيت، جابر مهديار مشاور و مديركل حوزه استاندار فارس، سید عظیم بلادی مدیرکل روابط عمومی استانداری، حدائق مشاور فرهنگی استاندار، ادب بازرس ویژه استاندار، ناهید شمس مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، جواد مرادقلی مشاور نانو در معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس یک طرفه و بدون برگزاری هیچ گونه مراسمی تودیع شدند.
 
تغییر مدیران از اختیارات قانونی استاندار است ولی برکناری همزمان 10 مشاور و مدیر در هسته اصلی تصمیم گیری برای استان جای تامل دارد.
 
گرچه نفس تغییر و جابجایی مدیران برای این است که کسانی با شایستگی، تعهد، تخصص بالاتر جایگزین شوند و براساس صحبت های استاندار و شعارهایی که تا کنون داده و همچنین توافقات بین مجمع نمایندگان و نماینده عالی دولت تدبیر و امید در فارس باید منتظر ماند و پایبندی به شعارهای مطرح شده را در انتصاب مدیران مشاهده کرد.
 
دولت یازدهم تا کنون رکورد دار تغییر در سطح مدیریت کشور در زمان طی شده از روی کار آمدن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *